اسکودرو:امیدوارم تحریم یکجانبه امریکا علیه ایران انتها یابد

به گزارش مهسان بلاگ، مادرید- خبرنگاران- رییس مجلس سنا اسپانیا در دیدار سفیر ایران در مادرید گفت که امیدوارم محدودیت های ناشی از تحریم های یکجانبه امریکا علیه تهران هرچه زودتر سرانجام یابد.

اسکودرو:امیدوارم تحریم یکجانبه امریکا علیه ایران انتها یابد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران ، پیو گارسیا اسکودرو در دیدار حسن قشقاوی همچنین ابراز امیدواری کرد که اتحادیه اروپا بتواند با اتخاذ سیاست های سازنده، تضمین های لازم را برای حفظ برجام و بهره مندی ایران از این توافق ارائه کند.

وی تأکید کرد: تحریم های یکجانبه امریکا علیه ایران به منافع شرکت های تهران و مادرید خسارت وارد نموده است.

رییس مجلس سنا با اشاره سفر سال گذشته اش به ایران که از آن به عنوان خاطره خوب و به یاد ماندنی یاد و بر اهمیت تقویت و توسعه روابط دو کشور در حوزه های مختلف تاکید نمود.

سفیر تهران در مادرید نیز در این دیدار ضمن تشریح روابط خوب و رو به رشد ایران و اسپانیا طی سال های اخیر در حوزه های مختلف سیاسی، مالی، فرهنگی و پارلمانی گفت : مجالس دو کشور در یاری به گسترش و تحکیم روابط میان تهران و مادرید نقش بسیار حایز اهمیت و مهمی برعهده دارند.

قشقاوی ابراز امیدواری کرد تعاملات و همکاری های پارلمانی میان دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

وی همچنین با اشاره به همکاری های خوب دو کشور در حوزه فرهنگی و فعالیت های برجسته انجام شده در این زمینه، گفت ،با همکاری موزه باستانشناسی آلیکانته نمایشگاه ایران: مهدن تمدن ها از 14 مارس 2019 (23 اسفند) بمدت پنج ماه گشایش خواهد یافت که می تواند نقش مهمی در نزدیکی و آشنایی هر چه بیشتر دو ملت با فرهنگ و تاریخ یکدیگر داشته باشد.

قشقاوی همچنین بر لزوم پایبندی کشورهای اروپایی به تعهدات خود در چارچوب برجام و اقدام برای تأمین منافع مالی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

شبس*اروپام *4*491** 1917

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6510

به "اسکودرو:امیدوارم تحریم یکجانبه امریکا علیه ایران انتها یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکودرو:امیدوارم تحریم یکجانبه امریکا علیه ایران انتها یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید