امروز به حقمان رسیدیم، توقع دارم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی شامگاه سه شنبه پس از پیروزی خانگی 2 بر صفر تیمش در برابر تراکتورسازی در نشست خبری با انتقاد از رفتار خبرنگاران برای تحریم نشست خبری دنیزلی گفت: اگر کسی کار اشتباهی می کند، شما نباید آن را تکرار کنید. تراکتورسازی مهمان ما بود و شما نباید این کار را با دنیزلی انجام می دادید. تحریم نشست خبری یک مربی، بی احترامی است و شما مردم اصفهان که خود بهترین تیم و باشگاه را دارید نباید پنین کارهایی بکنید.

امروز به حقمان رسیدیم، توقع دارم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند

وی سالگرد درگذشت منصور پورحیدری، پیشکسوت تیم استقلال را تسلیت گفت و اضافه کرد: او را پدر استقلال لقب داده اند اما من معتقدم او پدر فوتبال ایران بود. من 10 سال شاگرد پورحیدری بودم و سالگرد این بزرگمرد را که به گردن فوتبال ایران حق دارد تسلیت می گویم.

سرمربی سپاهان در آٰغاز از هواداران تشکر و اعلام نمود: توقع من این است که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و دست کم طبقه پایین را پر کنند. البته از شرایط زمین چمن هم گلایه دارم؛ چنین چمنی برای تیمی مثل سپاهان که روی زمین بازی می کند مثل سم است و موقعیت های ما را از ما می گیرد.چندین موقعیت ما مثل موقعیت علی قربانی که لیز خورد به خاطر این چمن از دست رفت.

کوچکترین فرصتی به تراکتورسازی ندادیم

وی پیرامون روند بازی بیان داشت: به هردو تیم به خاطر این فوتبال خوب تبریک می گویم. البته ما در نیمه اول اصلا عملکرد خوبی نداشتیم، چند اشتباه داشتیم و روی دفع ناقص نزدیک بود گل دریافت کنیم ولی با ورود رسول نویدکیا به زمین مسابقه، بازی به تعادل رسید و و پیروز شدیم نیمه نخست را با گل زنی به انتها ببریم. در نیمه دوم نیز بازی به طور کامل در اختیار ما بودو کوچکترین فرصتی به تراکتورسازی ندادیم.

قلعه نویی از بازیکنان خود تشکر کرد و ادامه داد: از بازیکنان باغیرت سپاهان تشکر می کنم و امیدوارم تیممان هرچه سریع تر اعتمادبه نفس خود را به دست بیاورد و بازیکنان بدانند که در تیمی بازی می کنند که در جام باشگاه های جهان بازی کرده است همچنین از امید نورافکن هم تشکر می کنم چراکه باوجوداینکه پزشک تیم او را از بازی منع کرده بود، اما باغیرت و بامعرفت بازی کرد درصورتی که اگر خدای نکرده مصدوم می شد، ممکن بود حتی تیم ملی را هم از دست بدهد.

اخلاق در فوتبال ما گم شده است

وی با بیان اینکه اخلاق در فوتبال ما گم شده است، توضیح داد: نورافکن باوجود همه این شرایط، بامعرفت و باغیرت در زمین ظاهر شد و اگرچه در تیم ما بازیکنانی مثل مهدی کیانی و رسول نویدکیا حضور دارند و همه بازیکنان همین معرفت را دارند و با تمام وجود برای تیم بازی می کنند اما متاسفانه در فوتبال ما، اخلاق گم شده است.

قلعه نویی پیروزی را حق سپاهان عنوان کرد و اضافه کرد: خدا را شکر می کنیم که پس از 2 هفته تساوی، امروز به حق مان که پیروزی بود رسیدیم و به جدول برگشتیم. امیدوار در طی تعطیلات اردوی تیم ملی، بازیکنان مصدوم ما هم به تیم برگردند تا با دست بازتری مسابقات را از سر بگیریم.

وی در توضیح تعویض رسول نوید کیا در نیمه نخست اعلام نمود: تعویض و ورود نوید کیا به دلیل تغییر تاکتیک بود و معنی این تعویض این نیست که بازیکن ما بد بازی می کرد بلکه اصطلاحی وجود دارد با عنوان کوچینگ که وقتی ریتم تیم مناسب نیست چه در دقیقه یک و چه در دقیقه 10 تاکتیک را تغییر می دهند. خوشبختانه این تعویض و تغییر تاکتیک جواب داد و نویدکیا توانست فشار تراکتورسازی را بگیرد و ما این تغییر را انجام دادیم تا تیم به روال عادی خود برگردد.

سرمربی سپاهان در ارتباط با مصدومیت کی روش استنلی اضافه کرد: درباره وضعیت کی روش استنلی باید منتظر کادر پزشکی باشیم ولی علی قربانی هم عملکرد بسیار خوبی داشت و همه سرهای اول را او زد.

وی پیرامون عملکرد رسول نویدکیا اضافه کرد: نویدکیا وقتی به زمین مسابقه آمد فشار تراکتورسازی را گرفت و ما را به شرایط عادی بازگرداند؛ او در مس کرمان بازیکن من بود و رویه ما این است که به پیشکسوتان احترام بگذاریم. شاید در همه مسابقه ها به او بازی نرسد ولی قداست این بازیکنان برای ما اهمیت دارد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25385

به "امروز به حقمان رسیدیم، توقع دارم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز به حقمان رسیدیم، توقع دارم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید