انجام تست غربالگری کرونا در کشتارگاه ها و فروشگاه های عظیم کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تست غربالگری کارگران کشتارگاه های صنعتی دام و طیور در شهرستان های 8 گانه استان با قید فوریت توسط مراکز بهداشتی انجام خواهد شد.

انجام تست غربالگری کرونا در کشتارگاه ها و فروشگاه های عظیم کهگیلویه و بویراحمد

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست اضطراری کمیته مالی ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اضافه کرد: در راستای حفظ سلامت مردم سهمیه آرد نانوایی های متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، قطع می گردد.

وی با اشاره به اینکه 10 کشتارگاه صنعتی دام و طیور صنعتی و سنتی در استان فعال هستند، اظهار کرد: در صورت مشاهده کوچک ترین علائم بیماری در افرادی که در این کشتارگاه ها مشغول به فعالیت اند سریعا فرد مبتلا تحویل مراکز بهداشتی قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تدوین فرم تعهد نامه برای فروشگاه های زنجیره ای و عظیم استان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی اشاره و اعلام نمود: در صورتی که این فروشگاه ها بندهای ابلاغی براساس پروتکل تدوینی را رعایت نکنند، نسبت به پلمپ این واحدها اقدام خواهد شد.

صمیمی توضیح داد: با توجه به اینکه قبلا دستگاه های نظارتی به تنهایی نسبت به انجام بازرسی ها اقدام می کردند اما در شرایط فعلی علاوه بر تخلفات صنفی نظیر گرانفروشی، رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحدهای صنفی با توجه به شیوع بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بنابراین ضروری است بازرسی ها به صورت گروهی شامل(بازرسان صمت، تعزیرات حکومتی، بازرسان مراکز بهداشتی، بازرسان اصناف، اتحادیه های مربوطه، دامپزشکی و یا سایر ادارات با توجه به شرایط خاص) و با موضوع تعزیرات حکومتی بر اساس تصمیمات شورای تامین استان انجام گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید نمود: اداره کل تعزیرات حکومتی موظف است به صورت روزانه گزارشی از اقدامات صورت گرفته به حوزه معاونت هماهنگی امور مالی استانداری ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42236

به "انجام تست غربالگری کرونا در کشتارگاه ها و فروشگاه های عظیم کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام تست غربالگری کرونا در کشتارگاه ها و فروشگاه های عظیم کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید