بهترین موقعیت های خرید ملک در تهرانپارس، سعادت آباد و پونک در سامانه کیلید

به گزارش مهسان بلاگ، مسکن یکی از اساسی ترین نیازهای هر خانواده ای به شمار می رود و بخش زیادی از هزینه های هر خانواری صرف تأمین این نیاز اساسی می شود. به همین دلیل با توجه به تورم اقتصادی موجود در کشور و ناتوانایی در پرداخت هزینه های بالای خرید و اجاره ملک، میزان تقاضا جهت جابجایی محل سکونت شهروندان در کشور بالاست.

بهترین موقعیت های خرید ملک در تهرانپارس، سعادت آباد و پونک در سامانه کیلید

با توجه به این مسأله و ورود فناوری های روز به حوزه مسکن، فعالیت پلتفرم هایی همچون سامانه هوشمند کیلید می تواند تأثیر شایان توجهی بر تهیه ملک مورد نظر متقاضیان داشته باشد؛ زیرا با بهره گیری از آگهی های ثبت شده در این سامانه متقاضیان قادر خواهند بود اطلاعات قیمتی ملک مورد نیاز خود را بر اساس داده های قیمتی دقیق و به روزی که از سامانه وزارت مسکن و شهرسازی و همینطور معاملات روز به دست آمده کسب کنند و سپس با اطلاعات کافی از شرایط بازار از میان هزاران آگهی ثبت شده در سامانه کیلید ملک مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از بازدید نهایی اقدام به عقد قرارداد کنند.

سامانه هوشمند مسکن کیلید با همکاری آژانس های املاک در اقصی نقاط کشور به خصوص تهران، این امکان را دارد تا با ارائه بهترین و به روزترین فایل ها، اطلاعات و تصاویر مناسبی را در اختیار متقاضیان ملک قرار دهد تا متقاضیان قادر باشند با دید بازتری متناسب با بودجه و شرایط خود ملک مورد نیازشان بیابند.

خرید آپارتمان در منطقه تهرانپارس

تهرانپارس که در شمال شرق تهران واقع شده است در دو منطقه 4 و 8 شهرداری تهران را واقع شده است. این محله از شمال به بزرگراه شهید زین الدین، از جنوب به خیابان دماوند، از شرق به بلوار پروین (شاهد) و از غرب به بزرگراه شهید باقری می رسد. محله تهرانپارس به دلیل نزدیکی به بوستان های جنگلی سرخه حصار، لویزان و یاس فاطمی جزو محله های خوش آب و هوای تهران به شمار می رود؛ نزدیکی این محله به پارک ملی خجیر نیز این محله را از نظر کیفیت زندگی جذاب تر کرده است و بیشتر متقاضیان خرید آپارتمان در تهرانپارس افرادی علاقمند به زندگی در مناطق خوش آب و هوا هستند.

طبق تقسیم بندی اجرا شده، محله تهرانپارس شامل دو بخش تهرانپارس شرقی و غربی است که از لحاظ منطقه ای محله تهرانپارس غرب بافتی مدرن تر داشته و متقاضیانی که تمایل به خرید آپارتمان در تهرانپارس را دارند باید بدانند که در منطقه تهرانپارس غربی خانه های گران تری وجود دارد.

در منطقه تهرانپارس غربی شهرک هایی همچون شهرک امید، پارس و فرهنگیان متقاضیان فراوانی را دارند و دسترسی این منطقه به بزرگراه هایی همچون رسالت، زین الدین و باقری شرایط را برای سکونت در این منطقه مناسب کرده است.

به طور کلی قیمت خرید آپارتمان در منظقه تهرانپارس بین متری 14 میلیون و 497 هزار تومان تا 17 میلیون و457 هزارتومان است و متقاضیان خرید آپارتمان درتهرانپارس می توانند با استفاده از سامانه هوشمند کیلید منطقه تهرانپارس را انتخاب کرده و تمام آگهی های بارگذاری شده در این منطقه را مشاهده کنند.

خرید آپارتمان در منطقه سعادت آباد

سعادت آباد یکی از مناطق پرطرفدار شمال غربی تهران است که در منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفته است. این منطقه یکی از مناطق لوکس تهران به شمار می رود. این محله از شمال به منطقه اوین و از شرق به سئول از جنوب به اتوبان نیایش و از غرب به اتوبان یادگار امام منتهی شده است. این منطقه که یکی از مناطق شمالی تهران به شمار می رود از محله های گران قیمت است و افردی که متقاضی خرید آپارتمان در سعادت آباد هستند باید میزان مناسبی بودجه را برای خریداری ملک مورد نظر خود پیش بینی کنند.

به طور کلی محله های اصلی و معروف منطقه سعات آباد شامل میدان کاج، سرو، فرهنگ، بلوار فرحزادی، میدان شهرداری، پاکنژاد و علامه هستند که به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی و وجود مراکز تجاری لوکس متعددی همچون مجتمع تجاری رویال سعادت آباد از مناطق لوکس و خوش نشین تهران به شمار می رود.

در این منطقه با توجه به اینکه ساخت و سازهای فراوان و لوکسی اجرا شده متقاضیان خرید آپارتمان در سعادت آباد باید میزان قابل توجهی بودجه درنظر بگیرند زیرا در این منطقه قیمت خرید آپارتمان بین متری 23 میلیون 500 هزارتومان تا 32 میلیون است که متقاضیان ملک در این منطقه نیز می توانند با ورود به سامانه هوشمند کیلید، منطقه سعادت آباد را جستجو کرده و با مراجعه به بخش آگهی های ثبت شده به جستجوی ملک مورد نظر خود بپردازند.

خرید آپارتمان در پونک

پونک نیز یکی از مناطق شمال غربی تهران است که بر اساس تقسیم بندی شهرداری در منطقه 5 تهران واقع شده است. از لحاظ جغرافیایی پونک از شمال به حصارک، از جنوب به بزرگراه شهید همت، از غرب به محله جنت آباد و از شرق به بزرگراه یادگار امام می رسد.

محله پونک نیز به دلیل برخورداری از فضای سبز فراوان جزو محله های خوش آب و هوای تهران به شمار می رود که بوستان نهج البلاغه و پردیسان از بزرگترین بوستانهای این منطقه به شمار می فرایند.

از لحاظ دسترسی نیز خوشبختانه محله پونک به دلیل قرارگرفتن در نزدیکی اتوبان هایی همچون همت، نیایش و حکیم از شرایط دسترسی مناسبی جهت تردد برخوردار است و با وجود امکانات رفاهی و مراکز خرید و بافت نوساز تقاضای فراوانی برای سکونت در این منطقه وجود دارد.

به صراحت می توان گفت منطقه پونک نیز به دلیل دسترسی مناسب، شرایط رفاهی و آب و هوای مطلوب یکی از مناطق پرتقاضای شمال غرب تهران به شمار می رود و متقاضیان خرید آپارتمان در این منطقه باید میزان بودجه مناسبی را در اختیار داشته باشند.

با بررسی کلی بازار مسکن دراین منطقه می توان گفت که قیمت خرید آپارتمان در پونک بین متری 23 میلیون و 500 هزار تومان تا 21 میلیون و 700 هزار تومان است. متقاضیان خرید آپارتمان در پونک نیز برای خریداری ملک مورد نظر خود می توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید و جستجوی محله پونک ضمن مشاهده فایل های بارگذاری شده در این سامانه با آژانس های املاک برتر منطقه جهت بازدید و خرید ملک در پونک تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 1 تیر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46448

به "بهترین موقعیت های خرید ملک در تهرانپارس، سعادت آباد و پونک در سامانه کیلید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین موقعیت های خرید ملک در تهرانپارس، سعادت آباد و پونک در سامانه کیلید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید