بیمارستان نهبندان مجهز به دستگاه سی تی اسکن پیشرفته شد

به گزارش مهسان بلاگ، اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس به نهبندان، یکی از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان بود که پس از گذشت چند ماه از سفر استاندار به این شهرستان، محقق شد.

بیمارستان نهبندان مجهز به دستگاه سی تی اسکن پیشرفته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دستگاه سی تی اسکن نهبندان استان خراسان جنوبی، وارد این شهرستان شده و به زودی وارد چرخه خدمات رسانی درمانی به مردم شهرستان خواهد شد.

محمد دهقانی فیروزآبادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه این دستگاه تحویل بیمارستان شهید آتشدست نهبندان شد، گفت: ارزش ریالی این دستگاه سه میلیارد و 500 میلیون تومان بوده و از دستگاه های برند و بنام کشور آلمان و از تکنولوژی به روز جهان است.

مجید بیکی، فرماندار نهبندان نیز گفت: 27 دی ماه سال گذشته بود که استاندار خراسان جنوبی باهدف توسعه سفرهای شهرستانی خود را از شهرستان نهبندان شروع کرد که درمجموع 39 مصوبه داشت و بعد از 11 ماه نزدیک به 80 درصد آن اجرایی شده و 20 درصد دیگر آن در حال انجام است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30816

به "بیمارستان نهبندان مجهز به دستگاه سی تی اسکن پیشرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان نهبندان مجهز به دستگاه سی تی اسکن پیشرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید