تازه واردان ممکن است یکی از مهم ترین اقدامات قبل از مهاجرت به کانادا را نادیده بگیرند

به گزارش مهسان بلاگ، اتباع خارجی که به اسم مقیم دائم کانادا پذیرفته شده اند، در وهله اول، ملزم به ارائه مدارک اقامت دائم، و داشتن تمکن اقتصادی مناسب هستند. بیشتر متقاضیان برنامه های مهاجرتی کانادا، به سابقه کار، پیشنهاد شغلی، و سطح زبان قابل قبول احتیاج دارند. در بعضی موارد هم متقاضیان باید ترجمه معتبری از مدارک تحصیلی خود ارائه دهند که تحت اسم ECA شناخته می گردد. در این میان، تازه واردان ممکن است یکی از مهم ترین اقدامات قبل از مهاجرت به کانادا را نادیده بگیرند.

تازه واردان ممکن است یکی از مهم ترین اقدامات قبل از مهاجرت به کانادا را نادیده بگیرند

خدمات اسکان و استقرار یا settlement services به صورت رایگان در وبسایت اداره مهاجرت کانادا در دسترس بوده، و به تازه واردان در یافتن شغل و مسکن، و بعلاوه آشنایی با کانادا یاری خواهد نمود. استفاده از این خدمات برای مقیمان دائم تازه الزامی نیست، اما یاری شایانی به تسهیل ورود و استقرار آنها در کانادا خواهد نمود.

بعلاوه ابزار آنلاینی وجود دارد که تازه واردان با استفاده از آن می توانند نیازهای خود را در زمینه های مختلف (مانند آموزش زبان، دسترسی به مراقبت های بهداشتی، آشنایی با سیستم حمل و نقل، و…) ارزیابی نمایند. سپس اداره مهاجرت با توجه به اولویت مهاجران، مراکز موجود در سراسر استان ها و قلمروها را به آنها معرفی خواهد نمود.

مقیمان دائم تازه نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از این خدمات ندارند. هرچند، ملزم به ارائه مدرکی هستند که ثابت کند آنها مقیم دائم یا PR کانادا هستند. این مدارک می تواند شامل تأییدیه اقامت دائم (COPR)، ویزای اقامت دائم، یا مجوزی از اداره مهاجرت کانادا مبنی برای استفاده از خدمات اسکان و استقرار باشد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 96621

به "تازه واردان ممکن است یکی از مهم ترین اقدامات قبل از مهاجرت به کانادا را نادیده بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه واردان ممکن است یکی از مهم ترین اقدامات قبل از مهاجرت به کانادا را نادیده بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید