تایید ضمنی کی روش بر خداحافظی از ایران پس از جام ملت ها: مسئولان نخواستند ماندن من طولانی تر گردد ، الان زمان صحبت کردن درباره کلمبیا نیست

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی ایران می گوید تک تک بازیکنان آمادگی حضور در بازی با ویتنام را دارند.

تایید ضمنی کی روش بر خداحافظی از ایران پس از جام ملت ها: مسئولان نخواستند ماندن من طولانی تر گردد ، الان زمان صحبت کردن درباره کلمبیا نیست

به گزارش ایسنا، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران ظهر آدینه درنشست خبری پیش از بازی تمیش برابر ویتنام در دور دوم مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا گفت : بازی دوم مان را پیش رو داریم برابر ویتنام تیمی که از کادر مربی گری خوبی برخوردار است. برای آماده سازی اش کوشش زیادی اجرا شده است. البته ایران هم کاملا آماده است. تک تک بازیکنان آمادگی حضور در بازی را دارند و در حال جنگیدن برای حضور در یکی از صندلی های بازی هستند و امیدواریم تیم برتر میدان باشیم و فوتبال رجحان را به نسبت به ویتنام ارائه دهیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که تیم ملی بازی اول را پرگل آغاز کرد، آیا برای بازی با ویتنام هم همین برنامه را در دستور کار دارید؟ ادامه داد: تفاوتی که بین ورزش فوتبال و صحنه تئاتر وجود دارد این است که در فوتبال باید رقابت کرد. در فوتبال شما یک حریفی را پیش رو دارید و آن آرزوهایی را که شما دارید، تیم حریف هم دارد و کوشش می نمایند تا به برد برسند. خانواده، دوستان و هوادارانی دارند که از آن ها حمایت می گردد. همان طور که در بازی های اول دیدم مسابقات بسیار سختی را پیش رو داریم. تمام تیم ها بهم نزدیک هستند. تیم ویتنام از کادر فنی خوبی برخوردار است و بازیکنان صادق و متعهدی دارند. از اکتبر 2018 حدود 13 بازی محبت آمیز داشتند. در یک ماه گذشته 5 بازی محبت آمیز انجام دادند. بازیکنان شان صادقانه در میدان می جنگند. ما هم کوشش می کنیم در بازی فردا تیم برتر میدان باشیم.

کی روش در پاسخ به این سوال که در این بازی به تفاضل گل فکر می نماید؟ گفت: فکر نمی کنیم. چون ما تیم مغروری نیستیم. تیم ما از افراد فروتن شکل گرفته است. همواره به عنوان رهبر تیم سعی کردم یک سری از مسائل اصولی را در اختیار بازیکنانم قرار دهم. کوشش ما این بوده که مسائل پایه ای خصوصا از بعد شخصیتی را به بازیکنانم خوب بیاموزم. باید همواره به حریف احترام گذاشت. درغیر این صورت تبدیل به آدم هایی می شویم که مغرور هستند و غرور آن ها را فرا گرفته است. ما به هیچ شرطی این گونه فکر نمی کنیم. تفکر ما این است حریف هم می خواهد فوتبال بازی کند و ویتنام هم همین طور خواهد بود و احترام کامل را برای حریف قائل هستیم.

او درباره حضور نیلو وینگدا در کنار تیم ملی ایران گفت: در طول مربی گری ام همواره کوشش کردم افراد لایق را بیاورم تا بتوانند به تیم یاری نمایند تا برنده، پیروز و پیروز باشیم. در طول مربی گری دوستان و متحدینی در سراسر جهان داشتم که همواره به من یاری کردند. این دوستان در 8 سال گذشته بدون هیچ چشم داشتی به من یاری کردند. این بار نلو وینگادا به ما یاری خواهد نمود. به وسیله همین ما بازی های محبت آمیز و اردوهای مختلف، همین طور ورزشگاه و هتل هایی برای تیم ملی هماهنگ نمایند. تیم ملی که از ابعاد اقتصادی با مشکلاتی روبه رو است و این دوستان توقعات شان وفاداری و یاری به تیم بوده است مثل آقای دکتر کریک و نلو وینگادا. خیلی خوشبختم که این دوستان را دارم که من را در راستای رسیدن به پیروزیت یاری می نمایند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: اعتقاد استوار دارم اگر می خواهیم به پیروزیت برسیم، همواره نیاز به دو تیم داریم. یک تیم پیروز درون زمین و تیمی که از تیم درون زمین حمایت کند و کارش را خارج از زمین انجام دهد. خوشبختانه کادر و دستیاران بسیار متعهدی دارم که کارشان را به نحو احسن انجام دادند. در کنار بازیکنانی مثل جواد نکونام در گذشته و مسعود شجاعی در حال حاضر که الگوی بازیکنان است و رهبر میدان بوده اند. ما یک خانواده متحد هستیم به غیر از خانواده شخصی ام این بهترین خانواده فوتبالی ام بوده است.

وی در خصوص بازی ویتنام برابر عراق گفت: من بازی های ویتنام را از قبل پیگیری نموده ام مخصوصا بازی برابر کره شاقتصادی و درگروه ما یکی از مدعیان اصلی است. البته ویتنام با دیسیپلین و تمرکز بالا یک فوتبال بسیار مثبت ارائه دادند. مربی بسیار خوبی دارند که در گذشته با آقای گاس هیدینگ کار نموده اند و مطمئنا دیدن بازی ویتنام برابر عراق خیلی خوب بود و هشداری بود تا برابر این تیم با تمرکز بالا ظاهر شویم.

کی روش در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد کلمبیا برای قبول سرمربی گری تیم ملی این کشور گفت: الان زمان مناسبی برای مطرح کردن این گونه صحبت ها نیست. چون من وظیفه ای دارم و باید تا بی نهایت تمرکز و انگیزه مان را در بازی مقابل عراق و ویتنام نشان دهیم. الان زمانی نیست که بخواهم در خصوص مساله ای فکر کنم یا تمرکزم را برای مسائل دیگری بگذارم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: تنها مطلبی که از آن مطمئن هستیم مسوولان فوتبال ایران با نظارت وزرات ورزش از ماه جولای به بعد نخواستند ماندن من طولانی تر گردد ولی در حال وظیفه سخت و بینهایت را پیش رو داریم آن هم بازی هایی است که باید انجام دهیم. با تمرکز بالا هم روی این مساله فکر می کنیم و تاکید می کنم یکی از قوی ترین خانواده های فوتبالی هستیم. مسعود شجاعی هم اینجاست و با سابقه ای که دارد و از لحاظ اتحاد و همدلی که بین اعضای کادر و بازیکنان است، شرایط فوق العاده ای در تیم وجود دارد.

کارلوس کی روش اضافه نمود: مساله اصلی ما بازی برابر ویتنام است که اتفاق بیفتد، صحبت در این رابطه بی احترامی به تیم ویتنام است. تنها مطلبی که مهم است بازی فردا ما برابر ویتنام است.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: انتخاب
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26658

به "تایید ضمنی کی روش بر خداحافظی از ایران پس از جام ملت ها: مسئولان نخواستند ماندن من طولانی تر گردد ، الان زمان صحبت کردن درباره کلمبیا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید ضمنی کی روش بر خداحافظی از ایران پس از جام ملت ها: مسئولان نخواستند ماندن من طولانی تر گردد ، الان زمان صحبت کردن درباره کلمبیا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید