تحول و نوگرایی در بانک کارآفرین

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر طرح و توسعه بانک کارآفرین گفت: در بانک کارآفرین در نظر داریم چابکی و یکپارچگی را در عین حفظ دقت و سلامت در تمامی فعالیت ها و اقدامات خود به ذینفعان برقرار کنیم و در این جهت، کوشش داریم حس نوگرایی و تحول را به آنان القا کنیم. چشم انداز بانک بر مبنای پویایی و رشد قرار گرفته است و این امر در لوگوی جدید بانک کارآفرین مشهود است. بانک کارآفرین همیشه به عنوان بانکی خوشنام و پویا مطرح بوده و با تکیه بر اصول و ارزش های کلیدی خود درصدد بوده است از پتانسیل های خود در راستای اعتلای بانک بهره برد و در دوره جدید این مهم با تغییر لوگوی بانک و تمرکز بر برنامه های متحولانه در اولویت تفکر و عمل بانک قرار گرفته است.

تحول و نوگرایی در بانک کارآفرین

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، دکتر زهرا اسلامی مدیر طرح و توسعه بانک کارآفرین با اشاره به اجرای ری برندینگ در بانک کارآفرین به تدوین برنامه توسعه دو ساله بانک برای سال 1399-1400 اشاره نمود و گفت: ورود به حوزه های جدید بانکداری، توسعه گروه اقتصادی و گسترش مشارکت ها میان شرکت های زیرمجموعه، بهره مندی از روینمودهای نوین ارزیابی عملکرد شعب و ستاد، توسعه بانکداری الکترونیک و تقویت حوزه های نظارتی، از جمله برنامه های تحول گرایانه بانک بوده که جهت بانک در راستای دستیابی به اهداف کلان خود را هموارتر ساخته است.

وی انجام ری برندینگ را بر اساس حس احترام، تحول و تغییر سازنده برای مشتریان هدف بانک خواند و ادامه داد : هدف اساسی مدیران ارشد بانک کارآفرین از برنامه تازه گردانی هویت برند، ایجاد هماهنگی نشانه های برند شامل لوگو، لوگوتایپ، رنگ و سایر نشانه های بصری با مؤلفه های اصلی ارکان استراتژیک و نیز القای حس تغییر و تحول و شروع دوران جدید بانکداری به تمامی ذینفعان و مخاطبان بانک است.

اسلامی همچنین در خصوص ارتباط برنامه ری برندینگ بانک و برنامه های تدوین شده خاطر نشان کرد: اهداف کلان، استراتژی ها و خطوط اصلی کسب وکار بانک کارآفرین برای دوره زمانی 1400-1399، با توجه به دیدگاه های تخصصی و بر اساس صندلی موردانتظار بانک کارآفرین معین و ابلاغ شده است و انتظار می رود مطابق با فرمایشات مدیریت ارشد بانک، دستیابی به اهداف بانک به ویژه در حوزه های تحول محقق گردد.

به گفته وی ، یکی از اهداف کلان بانک، بهبود برند بانک بود که این خود نشان از صندلی و اهمیت پروژه یادشده در برنامه استراتژیک بانک دارد.

مدیر طرح و توسعه ادامه داد: دستیابی به صندلی شایسته بانک در صنعت بانکداری، نیازمند القای تصویر ذهنی شایسته ای از برند بانک در ذهن تمامی ذینفعان است؛ تصویری واقعی از بانک که در برگیرنده حس تغییر و تحول در ذهن سهامداران، مشتریان و سایر ذینفعان بانک است. در تازه گردانی هویت برند، چه در بحث لوگو و چه رنگ و فونت، کوشش شد به مؤلفه های وحدت جمعی و بصری، رشد، رویش، چابکی و پویایی، قدرت و یکپارچگی، مسئولیت پذیری، الهام بخشی و اعتماد توجه گردد، بدین ترتیب می توان اطمینان حاصل کرد که تمامی مؤلفه ها و ابعاد یادشده، از چشم انداز و ارزش های بنیادین بانک اتخاذ شده است.

اسلامی به چشم انداز و صندلی بانک کارآفرین پس از اجرای پروژه تازه گردانی هویت برند اشاره نمود و گفت:

بانک کارآفرین با بهره مندی از توانمندی ها و قابلیت های کلیدی سرمایه انسانی مسئول و متعهد خود در شعب و ستاد کوشش کرد تا ضمن تمرکز بر استراتژی های اصلی خود و در راستای اهداف کلان بانک حرکت نموده و با خلق ارزش پایدار برای تمامی ذینفعان خود، به صندلی شایسته خود در صنعت بانکداری نائل گردد.

وی ادامه داد : این صندلی در چشم انداز بانک به صورت دستیابی به سازمانی چابک و پیشرو در ارائه راه چاره های اقتصادی جامع معین شده است. چنانکه پیش از این ذکر شد، مؤلفه های در نظر گرفته شده در لوگوی جدید بانک از ارکان استراتژیک شامل چشم انداز و ارزش های بنیادین اقتباس شده است. در این میان، کوشش شد تا طراحی مؤلفه های مذکور به صورتی انجام گردد که مفاهیم مورد نظر از دیدگاه ذینفعان و مشتریان نیز قابل درک باشد.

مدیر طرح و توسعه بانک کارآفرین در همین حال در خصوص تاثیر تازه گردانی برند در موفقیت های آینده بانک گفت: اولویت راهبردی ما در بانک کارآفرین، پیاده سازی فرهنگ چابکی و پیشروی در تمامی ارکان سازمان است و در این جهت، تمرکز اصلی خود را بر اجرای تغییرات توسعه ای و شگرف در صنعت بانکداری قرار داده ایم. جهت دستیابی به اهداف کلان بانک، روشن است و همه برآنیم تا زمان دستیابی به اهداف معین شده، کوشش و خرد جمعی خود را بیش از پیش هماهنگ و تقویت نمائیم.

به گفته اسلامی ، بانک کارآفرین در حال حاضر با تمرکز بر تحولات استراتژیک، تمرکز اصلی خود را بر روی حوزه های تحول و برنامه های توسعه ای قرار داده است و در پی آن است تا ضمن نهادینه سازی دیدگاه تغییر و تحول در بدنه بانک و همکاران در تمامی سطوح سازمانی، تصویر ذهنی ذینفعان و مخاطبان بانک را نسبت به رویکرد نوین بانک کارآفرین و برنامه های توسعه ای آینده مطلع سازد.

وی در همین حال دیگر برنامه های بانک شامل ارتقای فرهنگ سازمانی، توسعه بانکداری دیجیتال، روینمودهای نوین ارزیابی عملکرد، توسعه گروه اقتصادی کارآفرین، بهبود آموزش را از دیگر برنامه هایی خواند که در سال 99 همراستا با ری برندینگ اجرا شد تا دستیابی به صندلی شایسته و تعالی بانک کارآفرین محقق گردد.

اسلامی خاطر نشان کرد: در بانک کارآفرین در نظر داریم چابکی و یکپارچگی را در عین حفظ دقت و سلامت در تمامی فعالیت ها و اقدامات خود به ذینفعان برقرار کنیم و در این جهت، کوشش داریم حس نوگرایی و تحول را به آنان القا کنیم. چشم انداز بانک بر مبنای پویایی و رشد واقع شده است و این امر در لوگوی جدید بانک کارآفرین مشهود است. بانک کارآفرین همیشه به عنوان بانکی خوشنام و پویا مطرح بوده و با تکیه بر اصول و ارزش های کلیدی خود درصدد بوده است از پتانسیل های خود در راستای اعتلای بانک بهره برد و در دوره جدید این مهم با تغییر لوگوی بانک و تمرکز بر برنامه های متحولانه در اولویت تفکر و عمل بانک واقع شده است.

->

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 82989

به "تحول و نوگرایی در بانک کارآفرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول و نوگرایی در بانک کارآفرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید