تظاهرات کارمندان خشمگین آمریکایی در اعتراض به ادامه تعطیلی دولت

به گزارش مهسان بلاگ، صدها نفر از کارمندان دولتی در آمریکا در اعتراض به تداوم تعطیلی دولت به سمت کاخ سفید راهپیمایی کردند.

تظاهرات کارمندان خشمگین آمریکایی در اعتراض به ادامه تعطیلی دولت

به گزارش به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، صدها نفر از کارمندان دولتی در آمریکا که با تعطیلی دولت این کشور بدون حقوق مانده اند، در اعتراض به تداوم این روند به سمت کاخ سفید راهپیمایی کردند.

بر این اساس، در حالی که تعطیلی دولت آمریکا بیستمین روز خود را می گذراند، کارمندان بی حقوق شعار دادند: ترامپ، تعطیلی را تمام کن، دولت را بازگشایی کن، بگذار کارم را بکنم. حدود 800 هزار نفر از کارمندان دولت فدرال به دلیل تعطیلی دولت بدون حقوق مانده و مجبورند یا در خانه بمانند یا بدون حقوق به کار خود ادامه دهند.

درگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با دمکرات های کنگره این کشور بر سر بودجه دیوار مرزی باعث شد دولت از بامداد روز 20 دسامبر (28 آذرماه) تعطیل گردد. ساخت دیوار در مرز آمریکا با مکزیک یکی از شعارهای انتخاباتی ترامپ در سال 2016 است که وی برای اجرای آن خواهان 5.7 میلیارد دلار بودجه است. با خودداری دمکرات ها از تامین این بودجه، رئیس جمهوری آمریکا اعلام نموده است هر لایحه ای که شامل این مبلغ نباشد را وتو می نماید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4429

به "تظاهرات کارمندان خشمگین آمریکایی در اعتراض به ادامه تعطیلی دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات کارمندان خشمگین آمریکایی در اعتراض به ادامه تعطیلی دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید