حضور 5 هزار دانشجوی فنی و حرفه ای در راهپیمایی اربعین

به گزارش مهسان بلاگ، معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: 5 هزار دانشجو و 500 نفر از کارمندان این دانشگاه برای پیاده روی اربعین شرکت کردند.

حضور 5 هزار دانشجوی فنی و حرفه ای در راهپیمایی اربعین

رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: ما برای راهپیمایی اربعین سال جاری اقدامات رفاهی لازم را برای سهولت بیشتر انجام دادیم.

او با تاکید بر رسیدگی و ایجاد شرایط و امکانات رفاهی لازم برای شرکت کنندگان در این مراسم، گفت: 5 هزار دانشجو و 500 نفر از کارمندان دانشگاه فنی و حرفه ای برای پیاده روی اربعین شرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای توضیح داد: این افراد در هفته آخر قبل از اربعین راهی هستند و باید تا یک روز قبل از اربعین بازگردند.

مهدی گفت: مراکز ما در سه استان خوزستان، ایلام و کرمانشاه مستقر هستند، به طوریکه در استان خوزستان 5 مرکز، ایلام 2 مرکز و کرمانشاه سه مرکز است. طبق بخشنامه ای که ارسال کردیم در تمامی این مراکز همه اقدامات رفاهی برای دانشجویان کارکنان و اساتید باید فراهم گردد.

شروع به کار سومین همایش بین المللی اربعین حسینی

او در سرانجام در مورد تسهیلات پیاده روی اربعین گفت: این تسهیلات برای دانشجویان مجردی که با کاروان دانشگاه همراه هستند، یک میلیون تومان، برای دانشجویان متاهل یک میلیون و 500 هزار تومان، دانشجویانی که خارج از کاروان دانشگاه هستند، 700 هزار تومان و کارکنان اعضای هیات علمی 2 میلیون تومان تخصیص یافته است.

انتهای پیغام /

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20119

به "حضور 5 هزار دانشجوی فنی و حرفه ای در راهپیمایی اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 5 هزار دانشجوی فنی و حرفه ای در راهپیمایی اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید