خبرنگاران انجام 600 مورد تست کرونا در رضوانشهر

به گزارش مهسان بلاگ، رضوانشهر- خبرنگاران - رئیس شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 600 مورد تست کرونا در سطح این شهرستان صورت گرفته است.

خبرنگاران انجام 600 مورد تست کرونا در رضوانشهر

دکتر فردین حق پرست پنجشنبه شب در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: هم اکنون تعداد 3 مرکز در سطح این شهرستان واقع در مراکز درمانی رضوانشهر، پره سر و بیمارستان شهدا و بصورت رایگان، با معرفی پزشک مربوطه برای انجام تست از بیماران فعال می باشد.

وی اعلام کرد: برای انجام این تست، لازم نیست که همه مردم به این مراکز مراجعه نمایند و تنها خواسته ما از مردم عزیز رعایت دستورالعمل ها و کاهش رفت و آمد در سطح شهر و مراکز شلوغ می باشد.

ایشان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 600 مورد تست کرونا از مردم این شهرستان بعمل آمده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر با اشاره به همکاری خوب مردم در مرحله اول طرح مقابله با ویروس کرونا گفت: بیش از 98 درصد از جمعیت این شهرستان در طرح ملی غربالگری کرونا پایش شدند و با موفقیت به اتمام رسید.

وی اعلام کرد: هم اکنون تمامی مراکز و فروشگاه های عظیم و شلوغ سطح شهر را تحت مراقبت داریم و و تست کرونا نیز بصورت مرتب انجام می گردد که 2 روز پس از انجام آزمایشات مربوطه، نتایج آن اعلام می گردد.

دکتر حق پرست گفت: هم اکنون پروتکل های بهداشتی در ادارت رعایت می گردد و رعایت پوشش ماسک نیز در بین مردم بیش از 80 درصد است و همچنان این خطر عظیم سلامت ما را هدف گرفته است و باید مراقب باشیم.

وی اعلام کرد: از همه امکانات موجود و بستر های لازم برای امر آموزش و انتقال پیغام های بهداشتی استفاده خواهیم کرد و برای سلامت مردم و شهروندان عزیز از هیچ تلاشی فرو گزار نمی کنیم.

شهرستان رضوانشهر و پره سر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67343

به "خبرنگاران انجام 600 مورد تست کرونا در رضوانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انجام 600 مورد تست کرونا در رضوانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید