خبرنگاران بیش از 10 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در خلخال توزیع شد

به گزارش مهسان بلاگ، اردبیل - خبرنگاران - فرماندارخلخال گفت: از زمان آغاز ضدعفونی و گندزدایی ادارات و اماکن عمومی بیش از 10 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده به وسیله شورای هماهنگی مدیریت بحران اردبیل در اختیار این شهرستان قرار گرفته و توزیع شده است.

خبرنگاران بیش از 10 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در خلخال توزیع شد

فریدون بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مواد ضدعفونی ارسالی از مرکز استان اردبیل در بین نانوایان ،شغل های حساس ،آرایشگران، ترمینال های مسافربری ، آژانس های تلفنی ،تاکسی رانی شهری ،دهیاری ها و اماکن عمومی پرتردد برای گندزدایی و مقابله با ویروس کرونا توزیع شده است.

وی به توزیع بیش از سه هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در بین دستگاه های اجرایی ،ادارات ، نهادها و سازمان های دولتی وابسته به دولت ،همچنین ترمینال های مسافربری ،بانک ها و اماکن پرتردد جمعیت در این شهر اشاره نمود و گفت: خودرو حامل بیش از سه هزار لیتر مایع ضدعفونی در حال توزیع این مواد در محوطه فرمانداری است.

بابایی با بیان اینکه ماده ضدعفونی کننده جدید ارسالی از سوی شورای مدیریت بحران استان اردبیل از نوع بسیار قوی اتامیل باید با ترکیب زیاد آب مورد استفاده قرار بگیرد، اضافه نمود: با احتساب اضافه کردن هفت لیتر آب برای هر لیتر اتامیل مایع ضدعفونی کننده بدست آمده برای استفاده در اماکن دولتی و عمومی بیش از 21 هزار لیتر خواهد بود.

او اظهارداشت: در روزهای گذشته نیز بیش از هفت هزاز لیتر مایع ضدعفونی به وسیله شورای هماهنگی مدیریت بحران در اختیار شهرستان خلخال قرار گرفته و در اماکن مورد احتیاج برای ضدعفونی محل های جمعی توزیع شده است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار گرفته است.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 38842

به "خبرنگاران بیش از 10 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در خلخال توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 10 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در خلخال توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید