خبرنگاران فرماندارانزلی: برطرف تصرف سواحل بندرانزلی معین تکلیف گردد

به گزارش مهسان بلاگ، رشت - خبرنگاران - فرماندار شهرستان بندرانزلی تاکید نمود: هفت محدوده ساحلی بندرانزلی در تصرف دستگاه های مختلف است که باید در مورد برطرف تصرف آن ها اقدام و موضوع معین تکلیف گردد.

خبرنگاران فرماندارانزلی: برطرف تصرف سواحل بندرانزلی معین تکلیف گردد

اسماعیل میرغضنفری روز آدینه در جلسه ستاد آزادسازی سواحل با حضور معاون هماهنگی امور مالی وزیر کشور در بندر انزلی اظهار کرد: شهرستان انزلی از جمله شهرستان های کشور است که به دلیل دارا بودن مواهب طبیعی و الهی، ظرفیت های بالقوه ای در حوزه های مالی، اجتماعی و اشتغالزایی دارد.

وی اضافه کرد: به دلایل مختلف امروز بندرانزلی به صندلی واقعی خود دست نیافته و باید همگی یاری کنیم تا شهرساحلی انزلی به روزهای طلایی خود بازگردد.

میرغضنفری منطقه آزاد انزلی را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و توضیح داد: با وجود همه امکانات موجود در این منطقه در حق شهرستان بندرانزلی کوتاهی شده و به دلیل معذوریت های قانونی مناطق آزاد، نتوانستیم آنچنان که باید از مزایای منطقه آزاد انزلی برای شهروندان این خطه استفاده کنیم.

فرماندار بندرانزلی خاطر نشان کرد: ازسویی به دلیل قرار دریافت پنج روستا در محدوده منطقه آزاد انزلی و عدم خدمت رسانی صحیح به این روستاها از سوی منطقه آزاد، مردم متضرر شده اند.

میر غضنفری با اشاره به وجود 47 کیلومتر نوار ساحلی در محدوده شهرستان مرزی بندرانزلی گفت: در مورد تصرفات در نوار ساحلی شهرستان دچار مشکل هستیم به گونه ای که هفت محدوده از نوار ساحلی بندر انزلی در تصرف دستگاه هایی است که یا مجری قانون و یا قانونگذار هستند.

وی توضیح داد: اگر قرار است با متصرفان برخورد قانونی گردد باید تکلیفمان را با خود روشن کنیم و تا زمانی که تکلیف این محدوده ها با تشکیل کارگروه با سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه روشن نگردد نمی توان شاهد اتفاق خاصی در آنها بود.

بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و بیش از 47 کیلومتر نوار ساحلی دارد که بیش از 14 کیلومتر آن در تصرف دستگاه های مختلف است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 25 شهریور 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 56178

به "خبرنگاران فرماندارانزلی: برطرف تصرف سواحل بندرانزلی معین تکلیف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندارانزلی: برطرف تصرف سواحل بندرانزلی معین تکلیف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید