در تأمین کالاهای اساسی و اقلام بهداشتی مسئله ای نداریم

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: اقلام ضروری مورد احتیاج مردم استان برای ماه مبارک رمضان به مقدار مورد احتیاج تامین شده است و در حال توزیع در سراسر استان است.

در تأمین کالاهای اساسی و اقلام بهداشتی مسئله ای نداریم

خلیل قاسمی در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه نمود: در کنار کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم استان اقلام بهداشتی مورد احتیاج نیز براساس گزارش دستگاه های اجرایی ذیربط به میزان مورد احتیاج تامین شده است و کمبودها در این رابطه به حداقل رسیده است.

وی اعلام کرد: یک هزار و 95 تن برنج، یکهزار و 95 تن شکر، 547 تن مرغ منجمد و328 تن گوشت منجمد برای این ایام در هرمزگان ذخیره سازی شده است که در قالب طرح ضیافت در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها در حال عرضه است.

قاسمی توضیح داد: قیمت برنج هندی مرغوب به ازای هر کیلو80 هزار ریال، شکر توزیعی نیز در بسته های یک کیلوگرمی با برچسب تنظیم بازار به قیمت 59هزار ریال، مرغ منجمد با قیمت مصوب به ازای هر کیلو 120هزار ریال و گوشت منجمد به ازای هر کیلو 420 هزار ریال در حال عرضه است.

وی از مردم استان خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی مراتب را به وسیله سامانه 124 گزارش نمایند.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47354

به "در تأمین کالاهای اساسی و اقلام بهداشتی مسئله ای نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تأمین کالاهای اساسی و اقلام بهداشتی مسئله ای نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید