یک مقام مسئول در گفت و گو با خبرنگاران مطرح نمود؛ توزیع 60 هزار تن برنج و روغن در طرح ضیافت، نرخ مصوب هر کیلو برنج هندی ممتاز 7 هزار و 400 تومان

به گزارش مهسان بلاگ، حنان گفت: به منظور تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت 30 هزار تن روغن و 30 هزار تن برنج هندی ممتاز در فروشگاه ها عرضه خواهد شد.

یک مقام مسئول در گفت و گو با خبرنگاران مطرح نمود؛ توزیع 60 هزار تن برنج و روغن در طرح ضیافت، نرخ مصوب هر کیلو برنج هندی ممتاز 7 هزار و 400 تومان

حسن حنان معاون داخلی شرکت بازرگانی دولتی در گفت و گو با خبرنگار ، از توزیع برنج، روغن و شکر در قالب طرح ضیافت اطلاع داد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید کالا های اساسی در ماه رمضان و نوسان قیمت در بازار این کالاها، کارگروه تنظیم بازار و شرکت بازرگانی دولتی برای کنترل بازار از ذخایر راهبردی، احتیاج مردم را در قالب طرح ضیافت تامین می نماید.

وی اضافه نمود: 30 هزار تن روغن با ترکیبات مختلف در اختیار کارخانه های روغن قرار داده ایم تا آن ها از محل محصولات، کالای نهایی را با قیمت مصوب سازمان حمایت در اختیار فروشگاه های زنجیره ای و شبکه توزیع کارگروه تنظیم بازار استان ها قرار دهند.

حنان ادامه داد: اگرچه سال جاری قرار بود شکر تنظیم بازار از تولیدات جنوب به بازار عرضه گردد، اما به سبب وقوع سیل و وقفه در برداشت، قرار شد ذخایر راهبردی به یاری تنظیم بازار آید.

کالا به وفور در کشور موجود است/ ضرورت ساماندهی نظام توزیع کالا و نظارت بر بازار

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شکر به اندازه کافی وارد شده است، گفت: با توجه به آنکه حدود 200 هزار تن شکر مورد احتیاج یک ماه کشور است، از این رو به کارگروه تنظیم بازار استان ها مجوز داده ایم که این میزان شکر را در سه بخش صنف، صنعت و خانوار بدون محدودیت در اختیار متقاضیان قرار دهند.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه شکر در انبار های استانی به میزان کافی موجود است، از این رو تا زمانی که بازار به ثبات برسد، توزیع شکر با نرخ مصوب 3 هزار و 400 تومان ادامه دارد.

معاون داخلی شرکت بازرگانی دولتی از توزیع 30 هزارتن برنج در طرح ضیافت اطلاع داد و گفت: 30 هزار تن برنج ممتاز 1121 هندی خالص ممتاز که هیچ مسئله ای در ارتباط با کیفیت آن وجود ندارد، به وسیله کارگروه استانی در فروشگاه های زنجیره ای توزیع خواهد شد.

وی قیمت مصوب هر کیلو برنج ممتاز هندی را برای مصرف کننده 7 هزار و 400 تومان گفت و اضافه نمود: انواع روغن در بسته بندی های 900 گرمی با نرخ 7 هزار و 200 تا 7 هزار و 400 تومان عرضه می گردد.

حنان در پایان با بیان اینکه توزیع مویرگی شکر با نرخ مصوب 3 هزار و 400 تومان در تمامی مغازه ها و فروشگاه ها امکان پذیر نیست، توضیح داد: بنا به تشخیص کارگروه تنظیم بازار، شکر با نرخ مصوب در جا هایی که کشش و تقاضا بالاست، توزیع خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9307

به "یک مقام مسئول در گفت و گو با خبرنگاران مطرح نمود؛ توزیع 60 هزار تن برنج و روغن در طرح ضیافت، نرخ مصوب هر کیلو برنج هندی ممتاز 7 هزار و 400 تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مقام مسئول در گفت و گو با خبرنگاران مطرح نمود؛ توزیع 60 هزار تن برنج و روغن در طرح ضیافت، نرخ مصوب هر کیلو برنج هندی ممتاز 7 هزار و 400 تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید