رخشانی مهر: خدمات حضوری برق در خاتمه آذر حذف می گردد
به گزارش مهسان بلاگ، معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: خدمات حضوری برق در خاتمه آذرماه سال جاری حذف شده و خدمات به شکل غیرحضوری ارائه می گردد و خدمات لازم بوسیله درگاه های سامانه برق انجام می گردد.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، غلامعلی رخشانی مهر اضافه نمود: خدمات غیر حضوری برق بوسیله درگاه های سامانه برق ایران، اپلیکیشن برق من، پایگاه های اطلاع رسانی شرکت های توزیع برق، سامانه تلفنی 1521، دفاتر آی. سی. تی روستایی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه می شوند.
وی اضافه نمود: حدود 40 خدمت از منظر فروش انرژی برق و خدمات پس از فروش آن که پیشتر حضوری به مشترکان ارائه می شد، اکنون به شیوه غیر حضوری عرضه شده و با خاتمه یافتن آذرماه دیگر این خدمات حضوری ارایه نمی گردد و مشترکان برای دریافت آن ها باید از روش های پیش گفته استفاده نمایند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: اکنون حدود 90درصد این خدمات در تهران عظیم به شیوه غیر حضوری عرضه می شوند که تا خاتمه آذرماه این فرایند در کل کشور اجرایی خواهد شد.
رخشانی مهر گفت: لینک خدمات غیر حضوری برق برای 36 میلیون مشترک صنعت برق ارسال شده و مشترکان می توانند با مراجعه به آن و فعال سازی، خدمات مورد احتیاج خود را دریافت نمایند.
وی با بیان اینکه شماره تماس 121 اکنون در بعضی استان ها فعال است و نسبت به ارائه خدمات غیر حضوری اقدام می نماید، خاطرنشان ساخت: بزودی همه عرضه نمایندگان برنامه های نرم افزاری می توانند لینک خدمات غیرحضوری برق را ارائه دهند.
لازم به ذکر است پیشتر غلامعلی رخشانی مهر گفته بود: زیرساخت ارائه همه خدمات برق در شرکت های توزیع به صورت غیرحضوری فراهم شده است.
به گفته معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، تصمیم این است که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، حداقل 95 درصد از خدمات در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، از فصل زمستان سال جاری، به شکل غیرحضوری ارائه گردد.
منبع: خبرگزاری دانشجوگروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت