زندان و جریمه نقدی در انتظار متخلفان مقررات کرونایی

به گزارش مهسان بلاگ، بر اساس اعلام دولت انگلیس، محکومیت 10 ساله زندان و جریمه 10 هزار پوندی در انتظار مسافران ورودی از کشورهای پرخطر و سرپیچی کنندگان از مقررات قرنطینه خواهد بود.

زندان و جریمه نقدی در انتظار متخلفان مقررات کرونایی

انگلیس در چارچوب اقدامات مقابله ای در برابر شیوع افسار گسیخته ویروس کرونا، مجازات 10 سال زندان برای افرادی که سفر به کشورهای پر خطر را پنهان کنند، در نظر گرفت.

همچنین قرنطینه اجباری 10 روزه در هتلی که خود فرد ملزم به پرداخت هزینه آن است، اعمال خواهد شد. با متخلفان رعایت شرایط قرنطینه نیز با جریمه 10 هزار پوندی (11 هزار و 400 یورو) برخورد می شود.

در حال حاضر 33 کشور از آفریقا و آمریکای لاتین به عنوان مناطق پر خطر در فهرست سیاه لندن قرار دارند. در اتحادیه اروپا نیز پرتغال به عنوان کشور پر خطر شناسایی شده است.

مت هانکوک وزیر بهداشت انگلیس هشدار داد افرادی که ین موارد را رعایت نکنند، همه را در معرض خطر قرار می دهند.

بر اساس آخرین داده های دولت انگلیس، طی یک شبانه روز گذشته 12 هزار و 364 مورد ابتلای جدید به کرونا در این کشور ثبت شده و بدین ترتیب، مجموع مبتلایان به رقم سه میلیون و 972 هزار و 148 تن رسیده است

همچنین تا کنون 1123 هزار و 850 نفر در انگلیس در اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست داده اند.

انگلیس سریعترین برنامه واکسیناسیون کووید-19 در جهان را آغاز کرده است با این حال شناسایی گونه های جهش یافته این ویروس، تردیدها از اثربخشی واکسن و فرایند صعودی شمار مبتلایان و جانباختگان شرایط این کشور را در شرایط هشدار قرار داده است.

اینکه واکسن های کشف شده هنوز برای سرانجام دادن به همه گیری کرونا موثر نیست باعث تشدید نگرانی ها در افکار عمومی انگلیس شده است. معاون وزیر بهداشت انگلیس امروز بر ضرورت بهره برداری از یک واکسن تقویتی تاکید کرد.

ادوارد آرگر در گفت وگو با شبکه اسکای بیان داشت که هنوز گونه آفریقای جنوبی ویروس کرونا در کشور حاکم نشده است اما خطر شناسایی گونه های جدیدتری از کرونا وجود دارد که ممکن است طرح واکسیناسیون کرونا در کشور را تحت تاثیر قرار دهد.ایرنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77545

به "زندان و جریمه نقدی در انتظار متخلفان مقررات کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندان و جریمه نقدی در انتظار متخلفان مقررات کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید