سفیر فنلاند: پیگیر توسعه تجارت بیشتر بین سمنان و فنلاند هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، سفیر جمهوری فنلاند با تشبیه سمنان به ایران کوچک گفت: ظرفیت های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری این استان برای سرمایه گذاری مشترک و توسعه تجارت خارجی بسیار مناسب است.

سفیر فنلاند: پیگیر توسعه تجارت بیشتر بین سمنان و فنلاند هستیم

به گزارش خبرنگاران از سمنان، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، هاری کِمراینِن در ملاقات با رئیس اتاق بازرگانی استان به همراه صادرکنندگان مطرح سمنان در محل سفارت کشور جمهوری فنلاند در تهران گفت: به دلیل وجود فرصت های مناسب سرمایه گذاری در استان سمنان، به دنبال توسعه تجارت بیشتر بین سمنان و فنلاند هستیم.

وی، سفر ماه پیش خود به استان سمنان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: توانمندی های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری استان سمنان فرصت های مناسبی برای سرمایه گذاری است.

کمراینن بیان داشت: به دلیل بالا بودن ظرفیت های این استان، رئیس جمهور فنلاند نیز در ملاقات با رئیس جمهور ایران، سمنان را، استانی پر ظرفیت نامیده بود.

سفیر جمهوری فنلاند در ایران موقعیت جغرافیایی استان سمنان را مهم و مطلوب گفت و گفت: سمنان به دلیل قرار داشتن در جهت جاده ابریشم و با داشتن توانمندی های مناسب، می تواند آینده تجاری خوبی داشته باشد.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35907

به "سفیر فنلاند: پیگیر توسعه تجارت بیشتر بین سمنان و فنلاند هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر فنلاند: پیگیر توسعه تجارت بیشتر بین سمنان و فنلاند هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید