سندرز: مبارزه تازه شروع شده است

به گزارش مهسان بلاگ، ایرنا نوشت: سناتور دموکرات آمریکایی در توییتی بیان کرد: ما پیروزی آشکار جو بایدن در انتخابات را جشن می گیریم اما می دانیم که مبارزه ما خاتمه نیافته و تازه شروع شده است.

سندرز: مبارزه تازه شروع شده است

برنی سندرز در این توییت فیلمی را نیز منتشر کرد و ضمن اشاره به پیروزی احتمالی جو بایدن توضیح داد: همزمان با اینکه در حال صحبت با شما هستم، جو بایدن در راستا پیروزی در پنسیلوانیا، جورجیا، اریزونا و نوادا و به دنبال آن تبدیل شدن به رئیس جمهوری منتخب آمریکا واقع شده است.

سندرز توضیح داد: بایدن همچنین در راستا کسب آراء مردمی بیشتر واقع شده است. همان گونه که گفتم این انتخاب فقط مربوط به رقابت میان جو بایدن و دونالد ترامپ نبود، بلکه فراتر و عمیق تر از این حرفها بود. این انتخابات علیه دروغ گویی های بیمارگونه و نامعقول در کاخ سفید و انتخاب در راستا حفظ دموکراسی و حاکمیت قانون بود. خدا رو شکر می کنم که کار انجام شد. در روزهای آینده هر کسی در دنیا برای پیروزی آشکار بایدن اعتبار قائل خواهد شد.

این قانونگذار دموکرات خاطر نشان کرد: از جمله موارد مورد توجه در این انتخابات مشارکت بالا به ویژه مشارکت جوانان بود که بالاترین میزان در تاریخ آمریکا محسوب می گردد. در این میان از جمله اهداف آینده همکاری سریع کنگره و رئیس جمهوری جدید برای رسیدگی به بحران های بزرگی که آمریکا با آنها روبرو است، می باشد.

وی همچنین در ادامه این ویدئو بیان کرد: ظرف چند هفته آینده لایحه ای را در سنا ارائه میکنم که تمایل دارم ظرف 100 روز در کنگره جدید تصویب گردد. این لایحه شامل یک بسته کمکی مرتبط با شیوع کرونا با هدف حفاظت از بیکاران و فعالیت های تجاری کوچک است. در این لایحه ما به دنبال پرداخت های متعادل هستیم. این لایحه در خصوص بهبود شرایط خدمات درمانی آمریکا نیز می باشد. همچنین از جمله اهداف دیگر این لایحه کاهش چشمگیر بهای دارو و ایجاد شغل های مناسب در جامعه خواهد بود.

تازه ترین اخبار و آمار رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا همچنان حاکی هستند که جو بایدن با 264 رای الکترال در برابر 214 رای الکترال دونالد ترامپ پیشتاز است و با وجود اینکه گفته می گردد ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست نیست اما بایدن هر لحظه با شمارش آرای پستی موقعیتش بهتر می گردد و همه آمریکایی ها در انتظار اعلام نتایج نهایی بسر می برند.

311311

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67102

به "سندرز: مبارزه تازه شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: مبارزه تازه شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید