سونی مصاحبه اخیر خود با نیل دراکمن را به طور کامل کنار گذاشت

به گزارش مهسان بلاگ، هفته گذشته، سونی مصاحبه ای با نیل دراکمن (Neil Druckmann) از استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) منتشر کرد که حاوی نظرات بحث برانگیزی در خصوص استفاده از هوش مصنوعی در روند توسعه بازی و پتانسیل بازی بعدی این استودیو برای تکان دادن صنعت بازی بود. اکنون این مصاحبه به وسیله سونی کنار گذاشته شده است.

سونی مصاحبه اخیر خود با نیل دراکمن را به طور کامل کنار گذاشت

سونی در پیامی در خصوص علت این اتفاق گفته است:

در ادامه این بیانیه از دراکمن به علت ارائه نادرست نظراتش عذرخواهی می نماید و اعلام نموده که تصمیم برای حذف مصاحبه در هماهنگی کامل با ناتی داگ صورت گرفته است. بهتر است بدانید که این مصاحبه زمانی که برای اولین بار منتشر شد، سر و صدای زیادی به پا کرد و دراکمن به خاطر نظراتی که در خصوص هوش مصنوعی و پتانسیل آن برای استفاده در توسعه بازی داده بود، سر و صدای زیادی به پا کرد. در مصاحبه به نظر می رسید که او به شدت مشتاق استفاده از هوش مصنوعی است و به نظر می رسد که نگرانی اصلی او در خصوص این فناوری، اطمینان از جهت دهی مناسب به آن است.

گیمرها آشکارا از شنیدن سخنان شخصی مانند دراکمن در خصوص نگرانی های گسترده در خصوص استفاده از هوش مصنوعی در توسعه بازی ناراحت بودند، اما مدت زیادی پس از انتشار مصاحبه به وسیله سونی، دراکمن در خصوص صحت آن تردید کرد. او پستی را در توییتر به اشتراک گذاشت که در آن به این موضوع اشاره نمود که ویراش صحبت هایش در مصاحبه باعث شده که دیدگاهش به درستی منتقل نشود.

دارکمن بعلاوه یه اینکه گفته بود که بازی بعدی این استودیو می تواند درک بازیکنان از بازی را تغییر دهد، اشاره نمود و گفت حتی چیزی نزدیک به آن هم نگفته است. البته او هنوز به بخشی از مصاحبه که در خصوص هوش مصنوعی صحبت نموده بود، نپرداخته است. قضاوت در خصوص اینکه علت حذف این مصاحبه واقعا چه بوده است را برعهده شما می گذاریم اما تهدید احتمالی هوش مصنوعی برای کارگران در صنعت بازی به میزان ای بزرگ است که بعضی شفاف سازی های خاص کاملا لازم است.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 خرداد 1403 بروزرسانی: 13 خرداد 1403 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109377

به "سونی مصاحبه اخیر خود با نیل دراکمن را به طور کامل کنار گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی مصاحبه اخیر خود با نیل دراکمن را به طور کامل کنار گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید