فستیوال بازی تابستان، تیر خلاص جف کیلی به E3 است

به گزارش مهسان بلاگ، جف کیلی، به عنوان یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین افراد صنعت بازی، خبر از راه اندازی رویدادی سه ماهه برای رونمایی از بازی های مختلف داده است. رویداد جدیدی که جف کیلی به یاری همکاران خود برگزار خواهد نمود، فستیوال بازی تابستان (Summer Game Fest) نام گرفته و این طور که به نظر می رسد، قرار است جایگزین اصلی نمایشگاه E3 باشد.

فستیوال بازی تابستان، تیر خلاص جف کیلی به E3 است

رویداد Summer Game Fest در واقع یک مراسم برای نمایش تعدادی بازی نیست، بلکه به یاری آن، جف کیلی می خواهد در بازه زمانی سه ماه تابستان، پلتفرمی برای نمایش و رونمایی های مختلف از بازی ها در اختیار شرکت های مختلف بگذارد. اساسا، شرکت ها محتوای مورد نظر خود را، چه به صورت کنفرانس دیجیتال یا رونمایی های جداگانه، فراوری می نمایند و در اختیار جف کیلی و تیم او قرار می دهند تا در قالب یکی از رویدادهای Summer Game Fest با پوشش کامل رسانه ای و از شبکه های مختلف به نمایش در بیاید.

بیشتر شرکت های بازی سازی عظیم قرار است از این پلتفرم برای نمایش های مختلف خود استفاده نمایند. طبق خبری که جف کیلی منتشر نموده، شرکت هایی اعم از سونی، مایکروسافت، بتسدا، الکترونیک آرتز، اسکوئر انیکس، بلیزارد، اسکوئر انکیس، سی دی پراجکت و شرکت های متعدد دیگری در Summer Game Fest شرکت خواهند کرد.

شرکت های بازی سازی خودشان به صورت جداگانه از چگونگی شرکت در Summer Game Fest خواهند گفت و برنامه هایشان را معین خواهند کرد.

تجربه بازی کردن دموهای مختلف بازی ها، تجربه ای که در نمایشگاه هایی مثل E3 یا گیمزکام وجود دارد، قرار است در Summer Game Fest هم تداعی گردد. با همکاری ایکس باکس و استیم، دموی بعضی از بازی ها یا نسخه های آزمایشی آن ها برای مدت زمان محدود در طول Summer Game Fest در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت. نمونه چنین کاری را قبلا با Steam Game Festival دیده ایم که نسخه کامل یا دموی بعضی از بازی ها را برای سه چهار روز به صورت رایگان در اختیار همه قرار می دهد.

تمام برنامه های Summer Game Fest به وسیله سرویس های پخش مختلف مثل یوتیوب، توییچ، توییتر، میکسر و فیس بوک به صورت زنده پخش خواهد شد. پیش از رویدادهای مهم، مثل کنفرانس های دیجیتال شرکت های عظیم، جف کیلی شخصا برنامه ای زنده اجرا خواهد نمود.

قرار است مراسمی هم از سوی جف کیلی به صورت جداگانه برای Summer Game Fest برگزار گردد که بازی های آینده را به تصویر می کشد.

قرار است رویداد Summer Game Fest از همین ماه شروع گردد و در روز 24 آگوست و با نمایش برنامه Gamescom Opening Night Live به انتها برسد.

برنامه آخر این هفته ایکس باکس که قرار است به نمایش بازی های ایکس باکس سری ایکس بپردازد، اولین برنامه Summer Game Fest خواهد بود. برنامه های رسمی Summer Game Fest به وسیله وب سایت رسمی آن و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

می توانید در ادامه تیزر کوتاهی که برای Summer Game Fest 2020 منتشر شده است را ببینید.

منبع: توییتر

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47353

به "فستیوال بازی تابستان، تیر خلاص جف کیلی به E3 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال بازی تابستان، تیر خلاص جف کیلی به E3 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید