طرز تهیه دسر هندوانه ای تابستانی

به گزارش مهسان بلاگ، چه زمانی بهتر برای درست کردن یک دسر تابستانی، خنک، آسان و در عین حال خوشمزه و مجلسی؟ فصل تابستان هستیم؛ از میان تمام میوه های تابستانی بهترین میوه ای که می تواند از گرما نجاتمان دهد، واقعا هندوانه است. برای همین می خواهیم در این مقاله یک نوع دسر هندوانه ای خوشمزه به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

طرز تهیه دسر هندوانه ای تابستانی
  • مواد لازم برای تهیه دسر هندوانه

بیسکوییت خرد شده دو و نیم پیمانه

شکر یک دوم پیمانه

کره خرید آنلاین 200 گرم

ژله هندوانه یک بسته

خامه کاله خرید آنلاین یک پیمانه

پنیر خامه ای ویلی خرید آنلاین نصف پیمانه

پوست لیمو ترش یک عدد

آب لیمو ترش یک عدد

  • طرز تهیه دسر هندوانه

مرحله اول

اول از هر کاری بیسکوییت ها را داخل سینی یا یک ظرف چوبی با گوشت کوب خرد کنید. حالا بیسکوییت ها را به یک ظرف متوسط منتقل کنید. شکر و کره را به مخلوط بیسکوییت خرد شده اضافه کنید و با قاشق مواد را هم بزنید تا بیسکوییت کمی نرم و یکدست گردد.

مرحله دوم

یک قالب تارت بردارید و با یاری قاشق کف قالب را با مخلوط بیسکوییتی بپوشانید. با ته قاشق سطحی صاف ایجاد کنید و قالب را کنار بگذارید.

مرحله سوم

هندوانه را بشویید و بعد از خشک شدن، حدود یک چهارم آن را پوست بکنید و خرد کنید هندوانه ها را داخل مخلوط کن بریزید و اسموتی هندوانه را کنار بگذارید.

مرحله چهارم

حالا ژله هندوانه را داخل یک فنجان آب جوش حل کنید و فنجان را کنار بگذارید.

مرحله پنجم

در این مرحله یک کاسه بردارید و یک پیمانه از خامه را با نصف پیمانه پنیر خامه ای به یاری همزن دستی مخلوط کنید. اسموتی هندوانه را اضافه کنید و بعد از مخلوط کردن پوست لیموترش را داخل آن رنده کنید و آب همان لیمو را هم اضافه کنید.

مرحله ششم

نوبت اضافه کردن مایع ژله هندوانه به مایه دسر است. بعد از اضافه کردن مایع ژله، مخلوط را با همزن دستی آرام هم بزنید تا مایه دسر نرم یکدست گردد.

مرحله هفتم

مایه را روی لایه بیسکوییتی بریزید و دسر هندوانه ای را به مدت یک ساعت داخل فریزر و چهار ساعت داخل یخچال قرار دهید. بعد از چهار ساعت دسر آماده است. روی آن را با میوه های تابستانی و خامه تزیین نموده و نوش جان کنید.

ویدیو

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: کتاب کاله
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15021

به "طرز تهیه دسر هندوانه ای تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه دسر هندوانه ای تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید