طرز تهیه 30 میلک شیک از جمله میلک شیک نوتلا ، شکلاتی ، موز و &hellip

به گزارش مهسان بلاگ، میلک شیک یا همان آیس پک خودمان از جمله محبوب ترین نوشیدنی های رستورانی و کافی شاپی به خصوص در سال های اخیر است. محبوبیت این نوشیدنی پرملات آن قدر زیاد است که روز 12 سپتامبر هر سال روز جهانی میلک شیک شکلاتی و ماه سپتامبر به عنوان ماه میلک شیک نامگذاری شده است. در مجله خبرنگاران طرز تهیه انواع میلک شیک سالم و ساین شاین اسموتی و 30 میلک شیک خوشمزه کافی شاپی از جمله میلک شیک نوتلا ، شکلاتی ، موز ، توت فرنگی و … برای مهمانی و تولد را از سایت Food Network بخوانید.

طرز تهیه 30 میلک شیک از جمله میلک شیک نوتلا ، شکلاتی ، موز و &hellip

1- میلک شیک وانیل

نیم لیتر بستنی وانیلی، ¼ فنجان شیر، یک قاشق چایخوری پودر وانیل و کمتر از نوک قاشق چایخوری نمک را در مخلوط کن بریزید و با هم میکس کنید. میلک شیک وانیلی یا آیس پک وانیل یکی از انواع پرطرفدار آیس پک در سرتاسر جهانست.

2- میلیک شیک مارشمالو

8 عدد مارشمالو را به سیخ بکشید و روی آتش بچرخانید تا به رنگ قهوه ای درآید. به میلک شیک وانیلی که طبق دستور بالا درست نموده اید 6 عدد مارشمالو هم اضافه کنید و با سایر مواد میکس کنید. دو عدد مارشمالو را هم برای تزیین نگه دارید.

3- میلک شیک Smores

8 عدد مارشمالو را به سیخ بکشید و به همان روش قبلی کباب کنید یا روی یک تکه فویل تُست کنید. نیم لیتر بستنی شکلاتی، ¼ فنجان شیر، 1 قاشق چایخوری پودر وانیل، کمتر از نوک قاشق چایخوری نمک و 6 عدد مارشمالو کباب یا تُست شده را با هم میکس کنید. میلک شیک را با بیسکوییت کراکر و 2 عدد مارشمالو تزیین کنید.

4- میلک شیک توت فرنگی

نیم لیتر بستنی توت فرنگی، یک فنجان توت فرنگی تازه و ¼ فنجان شیر را با هم میکس کنید.

5- میلک شیک مخلوط توت و بری

به مواد میلک شیک توت فرنگی که در بالا گفته شد به جای توت فرنگی، ½ فنجان انواع بری و بلوبری اضافه نموده و مواد را با هم میکس کنید.

6- میلک شیک ریواس و توت فرنگی

یک و نیم فنجان ریواس تمیز شده و تکه شده را در مقداری آب و 2 قاشق غذاخوری شکر بجوشانید و ¼ قاشق مرباخوری پوست پرتقال رنده شده را به این مواد اضافه کنید تا ریواس ها نرم شوند. بعد از سرد شده ریواس، آن ها را با ½ فنجان شیر و نیم لیتر بستنی توت فرنگی را در مخلوط کن میکس کنید.

7- میلک شیک شکلاتی

میلک شیک شکلاتی یکی از انواع شالم میلک شیک و اتفاقا بسیار محبوب و مشهور است. برای تهیه آن نیم لیتر بستنی شکلاتی، ¼ فنجان خامه و 3 قاشق غذاخوری سیروپ شکلاتی را در مخلوط کن با هم میکس کنید.

8- میلک شیک کورن فلکس

برای تهیه یکی از انواع سالم میلک شیک که سیر کننده هم هست، یک و نیم فنجان کورن فلکس را در یک و نیم فنجان شیر گرم به مدت 30 دقیقه بخیسانید. در یک قالب چند تایی مخصوص یخ این مواد را بریزید و در فریزر بگذارید تا یخ بزند. بعد از یخ زدن مخلوط شیر و کورن فلکس آن را به نیم لیتر بستنی وانیلی و 1 فنجان کورن فلکس خشک میکس کنید. روی میلک شیک را با چند عدد کورن فلکس تزیین کنید.

9- میلک شیک موز و شکلات

یکی دیگر از انواع سالم میلک شیک که طعم بسیار لذیذی هم دارد میلک شیک موز و شکلات است. نیم لیتر بستنی شکلاتی، 2 عدد موز یخ زده و ¼ شیر شکلاتی را با هم در مخلوط کن میکس کنید.

10- میلک شیک موز و کره بادام زمینی

میلک شیک موز و کره بادام زمینی از جمله محبوب ترین میلک شیک ها در آمریکا و اتفاقا از جمله انواع سالم میلک شیک است. به مواد لازم برای تهیه مواد میلک شیک موز و شکلات، ½ فنجان کره بادام زمینی اضافه کنید و در مخلوط کن با هم میکس کنید.

11- میلک شیک لیموترش

نیم لیتر ماست وانیلی یخ زده، ½ فنجان شیر و مقداری پوست لیمو رنده شده را به علاوه آب 6 عدد لیموترش را در مخلوط کن با هم میکس کنید.

12- میلک شیک آناناس

نیم لیتر ماست وانیلی یخ زده، 1 فنجان آناناس خرد شده و یخ زده و یک قاشق غذاخوری خامه نارگیلی را با هم میکس کنید.

13- میلک شیک نارگیل

نیم لیتر بستنی وانیلی و 2 قاشق غذاخوری خامه و 2 قاشق غذاخوری شیرنارگیل را را با هم میکس کنید. روی میلک شیک را با ویفر، شکلات یا تکه های نارگیل تزیین کنید.

14- میلک شیک انبه و ماست

نیم لیتر شربت انبه، 1 عدد انبه خرد شده و 2/3 فنجان ماست را در مخلوط کن با هم میکس کنید و روی آن را با تکه های انبه تزیین کنید.

15- میلک شیک نعنا

1 فنجان بستنی نعنایی و 1 فنجان ماست وانیلی یخ زده را در مخلوط کن میکس کنید. روی آن را با برگه های نعنایی تزیین کنید.

16- شکلات مکزیکی

نیم لیتر بستنی شکلاتی، 2 قاشق غذاخوری شیر، 1 قاشق غذاخوری خامه، ¼ قاشق مرباخوری پودر دارچین را با هم میکس کنید و روی لیوان نوشیدنی را با شکر قهوه ای تزیین کنید.

17- وانیل مکزیکی

2 فنجان شیر را بجوشانید، ¼ فنجان کورن فلکس، 2 قاشق مرباخوری شکر قهوه ای و نوک قاشق چایخوری پودر دارچین را آنقدر با هم بزنید تا یک مایه سفت و ضخیم به دست بیاید. زمانی که این ترکیب سرد شد آن را با نیم کیلو بستنی وانیلی میکس کنید.

18- کوکی و خامه

1 فنجان ویفر شکلاتی را در ¼ فنجان شیر بخیسانید تا نرم گردد. ترکیب شیر و ویفر را با نیم لیتر بستنی وانیلی میکس کنید و روی آن را با ویفر تزیین کنید.

19- کوکی نعنایی و خامه

به مواد میلک شیک کوکی و خامه به جای بستنی وانیلی، بستنی نعنایی و کمی شکلات نعنایی اضافه کنید.

20- میلک شیک کدو حلوایی

نصف یک کره نمک دار را روی حرارت آب کنید و با یک فنجان بیسکوییت کراکر به مدت 8 دقیقه در فر با دمای 170 درجه سانتی گراد تست کنید. بعد از این که این ترکیب سرد شد آن را با نیم لیتر بستنی کدو حلوایی و ½ فنجان شیر در مخلوط کن میکس کنید. روی نوشیدنی را با تکه های بیسکوییت کراکر تزیین کنید.

21- میلک شیک پنیری

2 فنجان پنیر ریکوتا، نیم لیتر ماست وانیلی یخ زده، ¼ فنجان شیر شیرین شده با شکر، 2 قاشق غذاخوری پوست پرتقال رنده شده و نوک قاشق پودر دارچین را با هم میکس کنید. روی نوشیدنی را با شکلات تزیین کنید.

22- کره بادام زمینی و شکلات

نیم لیتر بستنی شکلاتی، ½ فنجان کره بادام زمینی و ½ فنجان شیر را با هم میکس کنید. روی نوشیدنی را با بادام زمینی بوداده عسلی تزیین کنید.

23- میلک شیک موکا

1 فنجان بستنی شکلاتی و 1 فنجان بستنی قهوه را با 2 قاشق غذاخوری شیر و 1 قاشق غذاخوری شربت شکلات میکس کنید.

24- میلک شیک نوتلا

برای طرز تهیه میلک شیک نوتلا کافی است نیم لیتر بستنی وانیلی را با ½ فنجان نوتلا و ¼ فنجان شیر با هم میکس کنید. میلک شیک نوتلا در سرتاسر جهان یکی از پرطرفدارترین انواع میلک شیک است.

25- موکا و فندق

1 فنجان بستنی وانیلی، ½ فنجان بستنی شکلاتی، ½ فنجان بستنی قهوه، ¼ فنجان شیر، ¼ فنجان نوتلا و 2 قاشق غذاخوری شربت یا سیروپ شکلات را با هم میکس کنید.

26- هلو و رازبری

1 فنجان رازبری (نوعی تمشک) خرد شده را با دو قاشق غذاخوری شکر دانه ریز مخلوط کنید. این ترکیب را با نیم لیتر بستنی هلویی و ¼ فنجان شیر میکس کنید. چند عدد رازبری کامل را در لابه لای میلک شیک بریزید و مقداری رازبری خرد شده را هم برای تزیین نوشیدنی کنار بگذارید.

27- تیرامیسو

از جمله انواع سالم میلک شیک که بسیار هم مجلسی است. 6 عدد بیسکوییت لیدی فینگر را در قهوه بخیسانید. سپس در مخلوط کن بریزید و با هم میکس کنید. 1 فنجان بستنی قهوه، 1 فنجان ماست وانیلی یخ زده، یک قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق غذاخوری خامه سبک را با هم میکس کنید. نوشیدنی را با پودر کاکائو تزیین کنید.

28- موز و گردو

از جمله انواع سالم میلک شیک یا آیس پک که چیزی شبیه معجون و بسیار هم مقوی است. یک عدد موز، نیم لیتر بستنی بادام زمینی، ½ فنجان مغز گردو، 2 قاشق غذاخوری شیر و ¼ قاشق غذاخوری پودر نارگیل را با هم میکس کنید.

29- میلک شیک زنجبیل

برای درست کردن یکی از انواع سالم میلک شیک یا آیس پک که به خاطر زنجبیل خاصیت درمانی هم دارد میلک زنجبیل است. نیم لیتر بستنی وانیلی، ¼ فنجان شیر، ¼ قاشق مرباخوری دارچین و نوک قاشق چایخوری نمک را با 6 عدد بیسکوییت یا کوکی زنجبیلی که از قبل در یک فنجان شیر خیسانده بودید میکس کنید.

30- میلک شیک کنجدی

می خواهید یکیدیگر از انواع سالم میلک شیک یا آیس پک را در منزل تهیه کنید؟ 2 قاشق غذاخوری کنجد بوداده و آسیاب شده را در ¼ فنجان شیر گرم بریزید و 30 دقیقه صبر کنید. سپس این ترکیب را با نیم لیتر بستنی وانیلی و ½ قاشق مرباخوری روغن کنجد میکس کنید.

1.5 2 votes

Article Rating

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: افق کوروش
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 60653

به "طرز تهیه 30 میلک شیک از جمله میلک شیک نوتلا ، شکلاتی ، موز و &hellip" امتیاز دهید

1 کاربر به "طرز تهیه 30 میلک شیک از جمله میلک شیک نوتلا ، شکلاتی ، موز و &hellip" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه 30 میلک شیک از جمله میلک شیک نوتلا ، شکلاتی ، موز و &hellip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید