فروش طلا ترفند کلاهبردارمجازی بود

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با ترفند فروش طلا در فضای مجازی از 100 نفر در سراسر کشور کلاهبرداری کرده بود.

فروش طلا ترفند کلاهبردارمجازی بود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که به بهانه فروش طلا از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح خبر فوق گفت: یکی از شهروندان در مراجعه به پلیس فتا گفت که قصد خرید طلا از سایت های فروش طلا در فضای مجازی را داشته که پس از بررسی در سایت ها، یکی از آگهی های فروش طلا نظرش را جلب کرد؛ بنابراین با فروشنده طلا تماس گرفت و طبق قرار مبلغ 60 میلیون ریال به شماره حساب اعلامی واریز کردم تا طلا ها را به من تحویل دهد.

مالباخته افزود:با پرداخت مبلغ درخواستی، دیگر مدیر سایت به تماس های تلفنی ام پاسخ نداد و متوجه شدم که از من کلاهبرداری کرده است.

این مقام سایبری با بیان اینکه با دریافت شکایت تیمی از مهندسان پلیس فتا بررسی موضوع را بر عهده گرفتند، ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی، هویت متهم و مخفیگاه وی شناسایی شد.

وی مطرح نمود: با پالایش رصد های اطلاعاتی تعیین شد که متهم تراکنش های مالی بالایی دارد و تعداد مالباختگان افراد زیادی در سراسر کشور هستند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا تراکنش های غیر مجاز متهم را بیش یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: در بررسی های پلیسی تعداد قربانیان این کلاهبرداری به بیش از 100 نفر در سراسر کشور می رسد.

رئیس پلیس فتا تهران گفت: کشف جزئیات پرونده و جرائم احتمالی متهم در دستور کارقرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67921

به "فروش طلا ترفند کلاهبردارمجازی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش طلا ترفند کلاهبردارمجازی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید