فوتسال ایران باید آقای آسیا باقی بماند، به مهدی جاوید حق می دهم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، داود پرهیزکار درباره دلیل برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: اگر بحث بیماری باشد لیگ در چهار پنج رشته دیگر برگزار می شود و مسئله ای ندارند. ما هم ادعا داریم می توانیم لیگ فوتسال را با این شرایط و پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم. عواملی داریم که برای AFC و مسابقات آسیایی پروتکل بهداشتی می نویسند از جمله دکتر سیف. دلیل عدم صدور مجوز برای برگزاری لیگ فوتسال را نمی دانیم. برخورد در هندبال و بسکتبال بیشتر از فوتسال است. دلیل برگزار نشدن لیگ فوتسال فنی نیست. امیدوارم دوستانمان در وزارت ورزش و وزارت بهداشت بازنگری کنند تا سریع تر لیگ خود را آماده کنیم.

فوتسال ایران باید آقای آسیا باقی بماند، به مهدی جاوید حق می دهم

رئیس کمیته فوتسال که با برنامه تهران ورزشی گفتگو می کرد، درباره کنایه مهدی جاوید ملی پوش ایران به وی درباره برگزاری لیگ فوتسال، شرح داد: من به این دوستان حق می دهم؛ نه فقط جاوید بلکه کل خانواده فوتسال که افراد زیادی را شامل می شود. خیلی ها از کنار فوتسال امرار معاش می کنند. این حق طبیعی آنها است که معترض باشند. اگر دلیل برگزار نشدن مسابقات بیماری باشد نمی شود گفت تمام رشته ها لیگ خود را برگزار کنند ولی فوتسال برگزار نکند. نمی خواهم بگویم چرا لیگ سایر رشته ها برگزار می شود. این خیلی خوب است در روزهایی که مردم را دعوت به خانه نشینی می کنیم، بتوانیم آنها را با مسابقات ورزشی از پای تلویزیون سرگرم کنیم. فوتسال هم جامعه زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است.

پرهیزکار در خصوص احتمال برگزاری لیگ برتر فوتسال به صورت متمرکز تاکید کرد: بله؛ خدا را شکر همکارانم در سازمان لیگ برگزاری مسابقات به صورت مجتمع را هم پیش بینی کرده اند. تمام برنامه ها اجرا شده است و فقط منتظر مجوز هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره مسائل مالی اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال و جدایی محمد هاشم زاده به همین دلیل اظهار کرد: با مسائلی که اخیراً برای فدراسیون فوتبال پیش آمد بیشتر تیم ها این مسئله را داشتند. با آقای نبی و بهاروند صحبت کردیم که در حال پیگیری هستند. امیدواریم ظرف یکی دو ماه آینده اتفاقی رخ بدهد. شرمنده این دوستان شدیم. آنها بدون چشمداشت در تیم ملی کار می کنند. امیدوارم این مشکل حل شود چون به بدنه فوتسال ضربه می زند.

رئیس کمیته فوتسال همچنین با اشاره به برنامه های تیم ملی فوتسال برای رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: پنج مرتبه بازی های قهرمانی آسیا به تعویق افتاد. ایران اولین تیم ملی بود که توانست در اوضاع کرونا بازی محبت آمیز ملی برگزار کند. لیگ سال گذشته را تمام کردیم و آسیبی هم نداشتیم. مهمترین آیتم برای برنامه ریزی تیم ملی، برگزاری لیگ و آماده سازی بازیکنان است.

پرهیزکار در انتها اضافه شدن مربی جدید به تیم ملی فوتسال به جای محمد هاشم زاده را منتفی دانست و گفت: کادر فنی فعلاً درخواستی برای اضافه کردن مربی جدید نداشته است. محمدرضا حیدریان یکی از بزرگان فوتسال در کنار ناظم الشریعه است و فعلاً با همین کادر کار را جلو می بریم. اگر شخصی مدنظر سرمربی باشد به تیم اضافه می شود. هدفمان این است که عنوان قهرمانی را حفظ کنیم و فوتسال ایران آقای آسیا باقی بماند. مسئولان هم باید کمک کنند. دو فیفا دی تا پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا داریم و باید تورنمنتی را پیش بینی کنیم تا تیم ملی آماده اعزام به مسابقات شود.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 68312

به "فوتسال ایران باید آقای آسیا باقی بماند، به مهدی جاوید حق می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال ایران باید آقای آسیا باقی بماند، به مهدی جاوید حق می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید