قیمت مسکن در شرق تهران چقدر است؟

به گزارش مهسان بلاگ، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به خرید مسکن در کرج، شرق تهران و خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن در شرق تهران چقدر است؟

میانه قیمت مسکن در شرق تهران

میانه قیمت مسکن در افسریه و سبلان نسبت به دیگر منطقه ها شرقی تهران کمتر است. خرید هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در این دو منطقه به ترتیب 20 و 22 میلیون تومان گزارش شده اما اطلاعات سایت دیوار تعیین می نماید طی هفت روز گذشته این رقم حوالی میدان هروی به 57 میلیون و 200 هزار تومان رسیده.

اجاره بها در شرق تهران

محله آهنگ در جنوب شرق تهران واقع شده و اجاره یک واحد آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال ساخت در این منطقه، ماهانه 9 میلیون و 680 هزار تومان هزینه دارد. اگر مستاجران این منطقه قصد اجاره همین آپارتمان را در اُزگل داشته باشند، تقریبا به بودجه دوبرابری احتیاج دارند؛ چراکه اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری نوساز در ازگل می تواند به 19 میلیون و 760 هزارتومان برسد.

قیمت مسکن در کرج

میانه قیمت مسکن در فاز یک مهرشهر کرج هفته گذشته به 35 میلیون و 637 هزار تومان رسید و حدود دو درصد رشد کرد. این رقم نشان می دهد که قیمت مسکن در فاز یک مهرشهر کرج با قیمت مسکن در محله های نیروی هوایی و تهرانپارس در شرق تهران برابری می نماید.

اجاره بها در کرج

میانه هزینه اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری نوساز در بلوار عظیمیه کرج، طبق اطلاعات سایت دیوار هشت میلیون و 560 هزار تومان است. با نصف این بودجه می توان در منظریه که در جنوب شرق این شهر قرار داد، آپارتمان 80 متری نوساز اجاره کرد.

قیمت روز خودرو های صفرکیلومتر و گران

جک S5 اتوماتیک نسبت به هفته قبل افزایش 0/2 درصدی داشته و مدل سال 99 این خودرو در سایت دیوار به طور میانگین 671 میلیون تومان آگهی شده است. این رقم معادل 12 سال حقوق یک کارگر است.

خودرو های کارنموده و گران تر از 500 میلیون

پژو 2008 به وسیله ایران خودرو روانه بازار می گردد و مدل صفرکیلومتر این خودرو همین امروز 895 میلیون تومان ارزش داشت. مدل دست دوم این خودرو که بیشتر از 10 هزار کیلومتر مسافت طی نموده و محصول سال 97 به بعد است، در سایت دیوار تقریبا 701 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 92883

به "قیمت مسکن در شرق تهران چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن در شرق تهران چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید