محتوای دانلودی Anthem رایگان خواهند بود

به گزارش مهسان بلاگ، الکترونیک آرتز می خواهد مطمئن گردد که اشتباهات بازی هایی مثل بتل فرانت 2 را هرگز دوباره تکرار نمی کند. در همین راستا هم الکترونیک آرتز برنامه های بزرگی برای بازی های جدید خود مثل بتلفیلد 5 یا Anthem دارد. این دو بازی قرار نیست هیچ نوع لوت باکس یا پرداخت های درون برنامه ای غیر ظاهری داشته باشند. الکترونیک آرتز هم چنین دیروز اظهار داشت که تمام محتوای دانلودی داستانی بازی Anthem رایگان عرضه خواهند شد.

محتوای دانلودی Anthem رایگان خواهند بود
بازی Anthem قرار است در روز 3 اسفند 1397 روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن4 و رایانه های شخصی عرضه گردد.

استودیوی بازی سازی بایوویر این اطلاعات را در طول رویداد PAX West و در صحبتی که برای بازی Anthem برگزار نموده بود، ارایه نموده است. هیچ اطلاعاتی از اینکه دقیقا محتوای دانلودی بازی چه چیزی خواهد بود، در دست نداریم. با این حال، همانطور که در پیش نمایش این بازی گفتیم، دنیای Anthem طوری طراحی گردیده است تا یک هسته ثابت داشته باشد، و بتوان در طول سال ها به این هسته محتوای بیشتری اضافه نمود.

مایک گمبل، تهیه کننده بازی Anthem در توییتر خود درباره بازی شرح داده و نوشته است: Anthem یک داستان اصلی دارد که به سرانجام می رسد، ولی طوری طراحی گردیده است تا بتوانیم پس از عرضه هم قصه گویی در بازی را ادامه دهیم و دنیای آن را زنده و همیشه در حال تغییر نگه داریم. ماجراجویی هایی جدید، شخصیت های جدید و سرگرمی های جدید به بازی اضافه کنیم.

مایک دارا (Mike Darrah) هم که از دیگر تهیه کنندگان بازی است، با تایید این موضوع که محتوای دانلودی داستانی بازی کاملا رایگان خواهد بود، گفته است: نمی خواهیم مخاطب خود را از یکدیگر جدا کنیم. می خواهیم همه بتوانند تجربه داستانی یکسانی داشته باشند و جلوی این موضوع را نخواهیم بست.

الکترونیک آرتز تمام محتوای دانلودی بازی هایی مثل تایتان فال 2 یا حتی بتل فرانت 2 را به صورت رایگان برای تمام بازی کننده ها عرضه کرد. بتل فرانت 2 که به مسائل بزرگ پرداخت های درون برنامه ای دچار شد و تایتان فال 2 هم بازی شگفت انگیزی بود که به دلیل برنامه ریزی های بد الکترونیک آرتز در عرضه، هیچ کس آن را بازی نکرد.

بازی Anthem قرار است در روز 22 فوریه سال آینده میلادی (3 اسفند 1397) روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن4 و رایانه های شخصی عرضه گردد.

منبع: PCGamesN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1086

به "محتوای دانلودی Anthem رایگان خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتوای دانلودی Anthem رایگان خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید