محسن کاوه: سرمربی تیم ملی حرف اول و آخر را درباره انتخاب نفرات می زند

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد با بیان اینکه با توجه به فرصت اندک تا برگزاری رقابت های قهرمانی دنیا ضروری است هر چه سریعتر ترکیب تیم ملی معین گردد، گفت: غلامرضا محمدی حرف اول و آخر را درباره ترکیب تیم می زند.

محسن کاوه: سرمربی تیم ملی حرف اول و آخر را درباره انتخاب نفرات می زند

محسن کاوه در مصاحبه با خبرنگاران، درباره ارزیابی خود از نتایج آزادکاران ایران در تورنمنت گرجستان، اظهار کرد: بنده به همراه تیم به این مسابقات نرفتم و تمرینات دیگر آزادکاران تیم ملی را در اردو زیر نظر داشتم. درباره عملکرد نمایندگان ایران در این مسابقات و کیفیت نمایش آنها، کادر فنی در بازگشت از سفر نظر خود را اعلام خواهد نمود. مثلا محمد باقر یخکشی در این مسابقات سوم شد که با نایب قهرمان دنیا مبارزه کرد یا پیمان بیابانی در 65 کیلوگرم همواره به باجرانگ هندی با اختلاف بالا می باخت اما در فینال این مسابقات با 2 اختلاف امتیاز باخت که نشان دهنده حرکت رو به جلوی اوست.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، با تاکید بر اهمیت تعیین تکلیف هرچه سریعتر ترکیب تیم ملی در مسابقات دنیای، گفت: با توجه به زمان اندک تا شروع این رقابت ها ضروری است هر چه سریعتر ترکیب نفرات ایران در این مسابقات تعیین گردد. امیدوارم کادر فنی در اوزانی که به تصمیم نهایی نرسیده بود با حضور در این مسابقات به جمع بندی برسد و ترکیب تیم ملی تعیین گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گره های کادر فنی در بعضی اوزان برای حضور در رقابت های دنیای باز شده یا خیر، اعلام نمود: باید به ایران بازگردند تا نظر کادر فنی در مورد عملکرد کشتی گیران را جویا شویم. باید ببینیم آیا کادر فنی به برنامه هایی که در نظر داشته رسیده یا خیر. ان شاءالله که به اهدافشان رسیده باشند.

کاوه در ادامه مصاحبه با خبرنگاران، درباره وضعیت رضا یزدانی در اردوی تیم ملی، گفت: یزدانی تمرینات خود را پیگیری می نماید و مشکل خاصی ندارد.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که با توجه به نمایش خوب و قهرمانی رضا یزدانی در مسابقات اخیر همچون قهرمانی آسیا و انتخابی تیم ملی، آیا وی را بهترین گزینه وزن 97 کیلوگرم ایران برای حضور در مسابقات دنیای می داند یا خیر، گفت:حرف اول و آخر درباره تعیین نفرات و ترکیب تیم ملی در مسابقات دنیای را سرمربی تیم ملی و کادر او می زنند و ما نیز ملزم به حمایت از لیست اعلامی سرمربی هستیم. سرمربی تیم ملی با توجه به وضعیت کشتی گیران نسبت به انتخاب بهترین نفرات اقدام خواهد نمود.

وی در سرانجام بار دیگر تاکید نمود: امیدوارم هر چه سریعتر ترکیب تیم ملی توسط کادر فنی تعیین گردد تا برنامه های خود را برای حضور در رقابت های دنیای با توجه به اهمیت این رویداد هر چه سریعتر شروع کنیم.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14197

به "محسن کاوه: سرمربی تیم ملی حرف اول و آخر را درباره انتخاب نفرات می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن کاوه: سرمربی تیم ملی حرف اول و آخر را درباره انتخاب نفرات می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید