مشهد آماده برگزاری نمایشگاه های تجاری دوجانبه ایران و ویتنام است

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: مشهد آماده برگزاری نمایشگاه های تجاری دوجانبه ایران و ویتنام است.

مشهد آماده برگزاری نمایشگاه های تجاری دوجانبه ایران و ویتنام است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس به پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران، حمید در دیدار با سفیر ویتنام، با اشاره توانمندی های نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نمایشگاه بین المللی مشهد با بیش از 20 سال فعالیت، هرساله شاهد برگزاری 50 رویداد نمایشگاهی است و برای نخستین بار در سال آینده برگزاری 70 نمایشگاه ملی و بین المللی را در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی مشهد با توجه قدمت خود آسیای میانه به محور صنعت نمایشگاهی این منطقه تبدیل شده است، اضافه کرد: برنامه توسعه تجاری و همکاری های مالی ایران در آسیای میانه در مشهد اجرایی می گردد و از این رو نمایشگاه بین المللی مشهد به عنوان بزرگترین مرکز تحولات تجاری منطقه، برنامه ریزی گسترده ای را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد توضیح داد: کریدور شمال به جنوب آسیای میانه به دریای آزاد می تواند با همکاری های گسترده دو کشور ایران و ویتنام، تاثیرات ویژه ای در تحولات تجاری این منطقه داشته باشد.

سفیر کشور ویتنام نیز با اشاره صندلی کشور ویتنام در شرق آسیا، به توانمندی های دو کشور در توسعه همکاری های تجاری ایران و ویتنام اشاره نمود و گفت: آماده برگزاری نمایشگاه های دوجانبه ای در زمینه های اختصاصی و تخصصی و در بخش فروش، معرفی و ارائه توانمندی های میان دو کشور هستیم.

نگوین هنگ تاک اضافه کرد: نمایشگاه ها می توانند سبب حضور متخصصان و تولیدات اختصاصی دو کشور در شهرهای شاخص ایران و ویتنام باشند و از این طریق نیازهای دوکشور در بخش ها و زمینه های معین تامین گردد.

سفیر ویتنام با اشاره به برنامه ریزی در جهت افزایش سطح همکاری های دو کشور توضیح داد: کشور ویتنام در زمینه های کفش و چوب بیش از پیش توانمندی های گسترده ای دارد و از طرفی، کشور ایران در بخش های پتروشیمی، پلیمر، کشاورزی می تواند اقدام به برگزاری نمایشگاه های تخصصی و اختصاصی کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15899

به "مشهد آماده برگزاری نمایشگاه های تجاری دوجانبه ایران و ویتنام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد آماده برگزاری نمایشگاه های تجاری دوجانبه ایران و ویتنام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید