مهاجم جدید سرخ ها بدون گل زده!

به گزارش مهسان بلاگ، مهاجم برزیلی سرخپوشان در حالی امروز به ایران می آید که تعیین نیست توسط چه کسی به باشگاه معرفی شده است.

مهاجم جدید سرخ ها بدون گل زده!

براندائو جونیور مهاجم برزیلی که گزینه گابریل کالدرون برای خط حمله پرسپولیس است امروز با حضور در ایران مذاکرات نهایی خود را با این باشگاه انجام خواهد داد. بعد از حضور مایگا در ایران و رد شدن در تست پزشکی، مدیران باشگاه از خرید این بازیکن مالیایی منصرف شدند تا در نهایت سرخپوشان به نام این مهاجم برزیلی برسند. این بازیکن اما با کارنامه ای نه چندان مطلوب به ایران خواهد آمد. او در یک فصل در 3لیگ معتبر بازی نموده و گلی نزده.

این مهاجم 187سانتی متری و 24ساله، فصل گذشته در لیگ بلغارستان، لیگ اروپا و بعد سری A برزیل بازی کرد اما هیچ گلی به ثمر نرساند. بهترین دوران فوتبالی او سال 2018در تیم اتلتیکو گویانینس برزیل بود که پیروز شد در لیگ سری B برزیل 9گل بزند و 3پاس گل بدهد.

نکته مهم درخصوص این بازیکن اینجاست که تعیین نیست براندئو توسط چه کسی به کالدرون معرفی شده است. سرمربی سرخپوشان در آخرین مصاحبه خود درباره جذب جونیور گفت: این بازیکن را تأیید کردم و روز سه شنبه به ایران می آید. او بازیکن خیلی خوبی است و ویژگی هایی که ما لازم داریم را دارد. او بازیکنی جوان با آینده ای روشنی است که به اروپا منتقل شد اما مجبور شد که به برزیل برگردد چرا که آنجا زیاد بازی نکرد.

بازیکن خوبی است و من او را تأیید می کنم. این را هم در نظر بگیرید که بودجه ما تعیین است و در این شرایط باید به دنبال بازیکن خوبی بگردیم. من عملکرد او را تأیید می کنم هرچند که با بودجه ای که ما داریم سخت است بتوانیم بازیکن مشهوری جذب کنیم.

کالدرون بعد از منتفی شدن حضور مایگا نام چند مهاجم خارجی را به باشگاه اظهار داشت که البته مسئولان پرسپولیس نتوانستند با هیچ کدام از آنها به توافق برسند و در نهایت به نام این بازیکن برزیلی رسیدند. در هر صورت باید دید این بازیکن چه عملکردی در پرسپولیس خواهد داشت اما چیزی که تعیین است، جونیور در فاصله کم مانده به شروع لیگ باید خیلی زود خودش را نشان دهد تا ثابت کند دیکارموی دیگری در راه نیست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14374

به "مهاجم جدید سرخ ها بدون گل زده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم جدید سرخ ها بدون گل زده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید