مهدی زاده: اگر همه چیز عادلانه باشد توانایی کسب 4 مدال طلا را داریم، می توانیم بهترین تیم کاروان ایران در اندونزی باشیم

به گزارش مهسان بلاگ، قهرمان کاراته دنیا گفت: امیدوارم از تجربه 2 دوره گذشته حضور در بازی های آسیایی استفاده و در روزهای باقی مانده تا آغاز مسابقات به آمادگی مطلوب برسم تا بتوانم مدال طلای دوره گذشته خود را در اندونزی تکرار کنم.

مهدی زاده: اگر همه چیز عادلانه باشد توانایی کسب 4 مدال طلا را داریم، می توانیم بهترین تیم کاروان ایران در اندونزی باشیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

امیر مهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط خود در آستانه بازی های آسیایی 2018 گفت: خدا را شکر شرایط من بسیار خوب است. در ماه های گذشته دو مسابقه لیگ دنیای ترکیه و مسابقات کاراته قهرمانی آسیا را داشتیم که من به دیده تدارکاتی به آنها نگاه کردم. در ترکیه به مدال طلا دست یافتم و در اردن نیز در حالی که با حریف ژاپنی به تساوی دست یافته بودم، داوران او را برنده اعلام کردند.

وی در مورد حضور در بازی های آسیایی بیان نمود: بازی های آسیایی اندونزی سومین حضور من در مسابقات آسیایی است و امیدوارم از تجربیات گذشته خود برای کسب بهترین نتیجه استفاده کنم. در بازی های آسیایی هم تجربه شکست و هم تجربه بهترین نتیجه را دارم. در دوره گذشته و در بازی های آسیایی اینچئون به مدال طلا دست یافتم و امیدوارم از این تجربه استفاده کنم و در حدود 20 روز تا آغاز مسابقات به آمادگی مطلوب برسم تا بتوانم مدال طلای دوره گذشته خود را در جاکارتا تکرار کنم.

قهرمان بازی های آسیایی اینچئون با تاکید بر انگیزه بالای خود برای تکرار مدال طلای دوره گذشته خود در بازی هایی آسیایی گفت: شرایط هر دوره بازی های آسیایی متفاوت است اما در حال حاضر انگیزه من برای کسب یک مدال طلای دیگر از بازی هایی آسیایی دو چندان است. امیدوارم هر آنچه را دارم به نمایش بگذارم و بهترین نتیجه را نیز کسب کنم. بازی های آسیایی استارت مسابقات مهم دیگری است که تا سرانجام امسال در پیش خواهیم داشت.

مهدی زاده در ادامه توضیح داد: بعد از سرانجام بازی های آسیایی ما مسابقات لیگ دنیای آلمان و بعد از آن مسابقات دنیای اسپانیا را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم با استارت قوی در بازی های آسیایی و کسب مدال های خوشرنگ ضمن یاری به کاروان ورزشی ایران زمینه پیروزیت در مسابقات مهم آینده و مسابقات دنیای را فراهم کنیم تا در نهایت باعث خوشحالی مردم شویم.

وی در مورد مصدومیت بیان نمود: مصدومیت جدی ندارم اما یک کشیدگی را در ناحیه پشت زانوی خود دارم که به خاطر فشار تمرینات است. این مصدومیت نیز با چند روز استراحت رفع خواهد شد.

قهرمان کاراته دنیا در مورد توقعات بالای جامعه کاراته از تیم ملی خاطر نشان کرد: توقعات به خاطر بالا رفتن سطح کاراته ایران و قهرمانی های مداوم تیم ملی در مسابقات آسیایی و دنیای گذشته به جا است. من نیز در سالیان گذشته پیروز به کسب مدال طلای دنیای فرانسه در سال 2012، برنز آلمان در سال 2014 و مجددا طلای دنیا در سال 2016 اتریش شدم. در کنار این مدال ها، طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون، دانشجویان دنیا، قهرمانی آسیا 2015 و 2017 و نقره بازی های دنیای 2017 را کسب کردم. این روند مدال آوری توقعات را از من بالا برده است و من نیز این را درک می کنم.

مهدی زاده در سرانجام بیان نمود: امیدوارم در جاکارتا نیز اتفاق خاصی نیفتد و بچه ها بتوانند این روند پیروزیت را حفظ و به افتخارات کاراته ایران اضافه نمایند. تیم بسیار خوبی نیز برای بازی های آسیایی داریم و با توجه به شایستگی این تیم حتی می توانیم بهترین تیم کاروان ایران در اندونزی باشیم. فکر می کنم اگر بحث های داوری و تقسیم مدال وجود نداشته باشد و همه چیز روی عدالت باشد، کاراته ایران پتانسیل کسب 4 مدال طلا را دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20603

به "مهدی زاده: اگر همه چیز عادلانه باشد توانایی کسب 4 مدال طلا را داریم، می توانیم بهترین تیم کاروان ایران در اندونزی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی زاده: اگر همه چیز عادلانه باشد توانایی کسب 4 مدال طلا را داریم، می توانیم بهترین تیم کاروان ایران در اندونزی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید