ناکامی عجیب مهدی قایدی در 7 بازی آخر استقلال!

به گزارش مهسان بلاگ، استقلال در فینال جام حذفی، نه گل زد و نه موقعیت های پرتعدادی روی دروازه حریف ساخت. تنها موقعیت جدی این تیم در طول 120 دقیقه، روی یک اشتباه و ناهماهنگی بین مدافع و دروازه بان فولاد به دست آمد که مهدی قایدی، نتوانست از آن استفاده کند. شماره 10 استقلال، به اسم تک مهاجم و امید اول گلزنی تیم در خط حمله نهاده شد، اما در حد انتظار ظاهر نشد. استقلال بر خلاف بیشتر هفته های نیم فصل دوم، انتها تلخی در لیگ و جام حذفی داشت و بخشی از این موضوع، بخاطر افت قایدی در این مسابقات بود.

ناکامی عجیب مهدی قایدی در 7 بازی آخر استقلال!

آخرین باری که قایدی روی یک گل استقلال تاثیر مستقیم گذاشت، حدود یک ماه قبل و مقابل تراکتور بود. قایدی در آن مسابقه، گل اول استقلال را با استفاده به موقع از اشتباه حریف وارد دروازه اخباری کرد. پس از آن، استقلال 4 بازی در لیگ و 3 بازی در جام حذفی انجام داد و قایدی، سهمی روی گل های این تیم نداشت. قایدی در 4 هفته سرانجامی، مقابل نساجی روی نیمکت نشست و سه بازی دیگری که به میدان رفت، نتوانست تاثیرگذار باشد. استقلال مقابل سایپا پیروز شد، نفت مسجدسلیمان را به زحمت و با یک گل برد و به سپاهان، 2-1 باخت.

در جام حذفی هم قایدی مقابل پرسپولیس، گل گهرو فولاد نه گل زد و نه گل ساخت. بازی با پرسپولیس، قایدی در طول 120 دقیقه تقریبا مهار شده بود و نتوانست موقعیت چندانی بسازد. یک بار که دیگر بازیکن استقلال او را در شرایط تک به تک قرار دادند هم از فرصت استفاده نکرد. او در ضربات پنالتی، تنها بازیکن استقلال بود که پنالتی خراب کرد. بازی با گل گهر، استقلال با دو گل وریا غفوری از روی نقطه پنالتی برنده شد. هیچکدام از این پنالتی ها را مهدی قایدی نگرفت. در فینال و مقابل فولاد هم، نه استقلال و نه قایدی نتوانستند گل بزنند.

سرانجام فصل با 7 بازی بدون گل، چیزی نبود که قایدی رویایش را داشته باشد. قایدی برترین گلزن و برترین گل ساز استقلال در دو سال اخیر محسوب می گردد و ناکامی او، تاثیر مستقیمی روی نتایج استقلال دارد. به خصوص که در صورت جدایی قایدی و رفتن او به قطر، این بازی ها آخرین تصاویر به جای مانده از او با پیراهن استقلال هستند.

فوتبال 360

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 93290

به "ناکامی عجیب مهدی قایدی در 7 بازی آخر استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی عجیب مهدی قایدی در 7 بازی آخر استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید