نورمحمدی: قهرمانی در آسیا حق پرسپولیس است

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا حق این تیم است گفت خط دفاعی پرسپولیس و سیدجلال حسینی آنقدر میدان بزرگ دیده اند که بتوانند در فینال آسیا هم پیروز ظاهر شود.

نورمحمدی: قهرمانی در آسیا حق پرسپولیس است

علیرضا نورمحمدی درباره دیدار روز شنبه پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در چارچوب فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسلما بازی سختی در انتظار پرسپولیس است، اما بعد از چند سال خوب، پرسپولیس حقش است که به قهرمانی در آسیا برسد. پرسپولیس تا رسیدن به فینال تیم های کوچکی را شکست نداده و یکی از بزرگان آسیا به حساب می آید. هرچند نبود چند مهره ممکن است اثر گذار باشد اما نفرات جایگزین به طور قطع با روحیه ای بالا به زمین می فرایند.

وی درباره بعضی حرکات و رفتارهای بعضی از پیشکسوتان تیم های دیگر علیه پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: این مسایل دیگر برای پرسپولیس عادی شده است. مگر در موضوع عیسی آل کثیر ندیدید که یک عده چطور باعث محرومیت این بازیکن شدند و فقط منافع خودشان مهم بود نه منافع ایران؟ به نظرم پرسپولیسی ها باید به اینجور رفتارها عادت کنند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس ادامه داد: موضوع مهم این است که پرسپولیس به راه خودش ادامه بدهد و با این قضیه کنار بیاید. بعضی ها چون در زمین به پرسپولیس نمی رسند کارهایی می کنند تا تیم را به حاشیه ببرند.

نورمحمدی در خصوص اینکه آیا خط حمله فعلی پرسپولیس می تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا کمک بکند یا خیر؟ گفت: مهدی عبدی نشان داد که می شود روی او برای بازی های بزرگ حساب کرد، ضمن اینکه بالاخره تمام ظرفیت پرسپولیس همین است و ما باید از بازیکنان حمایت کنیم. هرچند اگر تیم کامل بود سرمربی هم دستش بازتر بود. در نهایت تمام بازیکنان پرسپولیس می دانند که قرار است در بزرگ ترین بازی سال آسیا به زمین بفرایند و به خاطر همین کوه انگیزه هستند.

وی در خصوص اینکه آیا سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان می توانند از پسِ خط حمله قدرتمند اولسان بربیایند، عنوان کرد: به نظر من کنعانی و سیدجلال به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ضمن اینکه پشت سر آنها یک دروازه بان مطمئن به نام حامد لک هست که خودش را ثابت کرد. من نگرانی خیلی زیادی از بابت خط دفاع ندارم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: سیدجلال به اندازه کافی در بازی های بزرگ به زمین رفته و می داند که چطور باید در چنین بازی های بازی کرد. وقتی او در زمین باشد هم اشتباه های کمتر رخ می دهد و هم بازیکنان بدون ریسک بازی می کنند. سیدجلال و خط دفاعی پرسپولیس قبلا خودشان را ثابت کرده اند و نباید نگرانی در این خصوص وجود داشته باشد.

فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 روز شنبه (29 آذر) از ساعت 15:30 بین تیم های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه پایتخت قطر برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 71992

به "نورمحمدی: قهرمانی در آسیا حق پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورمحمدی: قهرمانی در آسیا حق پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید