هفته سرنوشت ساز برای پرسپولیس، 3

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی پنجشنبه گذشته با قهرمانی پرسولیس به انتها رسید که این تیم بایستی چهارشنبه هفته جاری ملاقات نیمه نهایی جام حذفی را مقابل استقلال تهران برگزار کند.

هفته سرنوشت ساز برای پرسپولیس، 3

شاگردان یحیی گل محمدی علاوه بر دربی پیش رو برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در کشور قطر از 24 شهریورماه آغاز می گردد شرکت خواهند کرد. از این رو کادر فنی پرسپولیس لیست جذب بازیکنان فصل آینده خود را در اختیار مدیران باشگاه قرار داده اند تا آنها را قبل از آغاز لیگ قهرمانان 2020 جذب نمایند.

دانیال اسماعیلی فر، سعید آقایی و حامد لک جدی ترین گزینه های حضور در پرسپولیس هستند که قرار است در هفته جاری مذاکرات خود را نهایی نموده و در صورت توافق اقتصادی با پرسپولیس قرارداد امضا نمایند. سه بازیکنی که گفته می گردد تکلیف آنها تا اواسط هفته جاری با پرسپولیس بطور قطع تعیین خواهد شد.

همچنین عیسی آل کثیر مهاجم صنعت نفت آبادان، یکی از مهاجمان لیگ دسته اول و دو بازیکن لیگ رجحان دیگر نیز که سابقه شاگردی گل محمدی در شهر خودرو را دارند نیز در لیست خرید سرخ ها هستند تا این تیم را در ادامه بازی های آسیایی و همچنین فصل آینده لیگ برتر همراهی نمایند.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس علاوه بر نهایی کردن مذاکرات با این بازیکنان در این هفته باید قرارداد بعضی بازیکنان فعلی این تیم را نیز تمدید کند. علی علیپور و بشار رسن جزو شاخص ترین آنها هستند که این موضوع می تواند چالشی جدی برای مدیریت باشگاه محسوب گردد.

هافبک تیم ملی عراق که به تازگی 100 هزار دلار از مطالبات خود را دریافت نموده است بایستی با شروط اقتصادی پرسپولیس کنار بیاید در غیر اینصورت نمی تواند به حضورش در این تیم ادامه دهد.

علیپور نیز با داشتن دو پیشنهاد خارجی هنوز پای میز مذاکره برای تمدید با پرسپولیس قرار نگرفته است تا شرایط او نیز در هاله ای از ابهام باشد.

هفته پیش رو می تواند روزهای سرنوشت ساز پرسپولیس در جابجایی تابستانی باشد تا گل محمدی تکلیف خود را در مورد لیست بازیکنان فصل آینده بداند.

وبمستر وبلاگ: وبمستر وبلاگ | مجموعه از ترفندها، ابزارها و پکیج های آموزشی برای وبمسترها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59803

به "هفته سرنوشت ساز برای پرسپولیس، 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته سرنوشت ساز برای پرسپولیس، 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید