واحد های برتر دانشگاه پیغام نور در درآمد زایی معرفی شدند

به گزارش مهسان بلاگ، معاون اداری، اقتصادی و عمرانی دانشگاه پیغام نور گفت: دانشگاه پیغام نور استان های بوشهر، آذربایجان شرقی و تهران بهترین عملکرد را در زمینه درآمدزایی طی سال گذشته داشته اند.

واحد های برتر دانشگاه پیغام نور در درآمد زایی معرفی شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه پیغام نور، حسن علیزاده، معاون اقتصادی و اداری دانشگاه پیغام نور در نشست روسای استانی و مراکز و واحد های دانشگاه پیغام نور که امروز به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار گردید، ضمن تشریح گزارش عملکرد اقتصادی دانشگاه گفت: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از این رو کسب درآمد غیرشهریه ای باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به آنالیز شرایط کنونی و عملکرد اقتصادی دانشگاه های پیغام نور در سراسر کشور اضافه کرد: معاونت اداری، اقتصادی و عمرانی دانشگاه، کلیه مراکز و واحد ها را در بخش های مختلف؛ تحقق درآمد های غیرشهریه ای، میزان درآمد، اختصاص بودجه توازن منطقه ای، جذب دانشجو در ترم تابستان، کنترل اضافه کار، تهاتر بدهی شهرداری و مازاد درآمد مورد ارزیابی قرار داد.

معاون اداری، اقتصادی و عمرانی دانشگاه پیغام نور اضافه کرد: در این ارزیابی؛ در بخش درصد تحقق درآمد های غیرشهریه ای؛ استان های خراسان شاقتصادی، بوشهر، چهارمحال و بخیتاری، آذربایجان شرقی و ایلام بهترین عملکرد را داشته اند.

وی با اشاره به بخش میزان درآمد گفت: در این بخش؛ استان های آذربایجان شرقی، فارس، تهران، اصفهان و بوشهر برتر بوده اند.

علیزاده اضافه کرد: استانهای؛ خوزستان، بوشهر، گیلان، همدان و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب در بخش اختصاص بودجه توازن منطقه ای و در بخش جذب دانشجو در تابستان نیز به ترتیب استانهای؛ کرمان، بوشهر، لرستان، خراسان جنوبی و هرمزگان عملکرد بهتری داشته اند.

معاون اداری، اقتصادی و عمرانی دانشگاه پیغام نور استانهای؛ اردبیل، زنجان، تهران، ایلام و خراسان جنوبی را در بخش کنترل اضافه کار و استانهای؛ بوشهر، چهارمحال و بختیاری، قزوین و گیلان را در بخش تهاتر بدهی شهرداری برتر دانست.

وی در مورد بخش مازاد درآمد نیز گفت: استان های البرز، تهران، خوزستان، بوشهر و هرمزگان در این زمینه بسیار خوب عمل نموده اند.

علیزاده ضمن تقدیر از دانشگاه های پیغام نور استان ها که در زمینه درآمد زایی دانشگاه نقش موثری ایفا نموده اند، اذعان داشت: دانشگاه های پیغام نور استان های بوشهر، آذربایجان شرقی و تهران، فارس و چهارمحال و بختیاری در مجموع بیش از سایر استان ها در این زمینه فعال بوده اند که با اهدای پاداش از این پنج استان تقدیر می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 64576

به "واحد های برتر دانشگاه پیغام نور در درآمد زایی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد های برتر دانشگاه پیغام نور در درآمد زایی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید