وزارت ورزش عراق: بازی با تیم ملی ایران در بصره برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق طبق برنامه از پیش معین شده قرار است در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های آسیا روز 23 آبان به مصاف هم بروند.

وزارت ورزش عراق: بازی با تیم ملی ایران در بصره برگزار می گردد

هرچند که به دلیل ناآرامی های عراق، برگزاری این بازی در بصره هنوز به صورت صد درصد قطعی نیست و حدس های زیادی در این ارتباط وجود دارد.

مسئولان فدراسیون فوتبال عراق بارها اعلام نموده اند که بصره امن است و هیچ ابلاغی از فیفا برای تغییر محل برگزاری مسابقه نداشته اند.

طالب جابر یکی از مدیران وزارت ورزش و جوانان عراق هم در راستای حمایت از فدراسیون فوتبال این کشور تاکید نمود که شهر بصره برای میزبانی از ایران و بحرین آماده است.

جابر گفت: احمد ریاض وزیر ورزش و جوانان پیگیر کار است تا برگزاری بازی در عراق به بهترین نحو صورت بگیرد. ورزشگاه بصره از همه نظر بخصوص برای تماشاگران و میزبانی عراق آماده است. هماهنگی و همکاری خوبی بین وزارت ورزش و مسئولان محلی شهر بصره برای برگزاری بازی تیم ملی عراق بر اساس استانداردهای فیفا وجود دارد.

مسئول امور مناطق وزارت ورزش عراق با اشاره به سفر هیات ایرانی و بازدید مسئولان فدراسیون ایران از امکانات شهر بصره، به نحوه آماده سازی ورزشگاه و حضور تماشاگران پرداخت و گفت: بازی عراق با هنگ کنگ پیغام واضحی از سوی طرفداران عراق و امنیت این کشور بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25102

به "وزارت ورزش عراق: بازی با تیم ملی ایران در بصره برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش عراق: بازی با تیم ملی ایران در بصره برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید