وزیر آموزش و پرورش: طرح تحول بنیادی آموزش و پرورش سنجیده و پخته تر اجرا می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در دهه های گذشته با تغییراتی شتاب زده روبرو بود که برای جبران این شتاب زدگی کوشش داریم طرح تحول را سنجیده و پخته تر به اجرا درآوریم.

وزیر آموزش و پرورش: طرح تحول بنیادی آموزش و پرورش سنجیده و پخته تر اجرا می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی امروز در ملاقات با مادر شعید عدالت اکبری شهید مدافع حرم و مدیر مدرسه شاهد تبریز گفت: سرمایه و اعتبار آموزش و پرورش معلمان و نیرو هایی هستند که فرزندانی فداکار تربیت نموده اند تا جانشان را نثار دفاع از وطن نمایند.

وی اعلام کرد:افتخار اینکه از دامن یک مادر و معلم فرزندی مؤمن و انقلابی تربیت شده و برای دفاع از اسلام و ولایت جان و خود را فدا نموده وصف ناپذیر است حاجی میرزایی اضافه کرد: برای ما افتخار است که چنین افرادی در مدارس عهده دار تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند وامروز وظیفه ما پاسداری از خون شهدایی است که در چنین خانواده های فهیم و فرهنگی تربیت شده اند.

کتب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش در تبریز رونمایی می گردد

وزیر آموزش و پرورش در مشهد مقدس: پرداخت مطالبات فرهنگیان در اولویت قرار گرفته است

وزیر آموزش و پرورش در مشهد: در برخورد با تخلفات در مجموعه تعلیم و تربیت جدی هستیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح تحول بنیادی آموزش و پرورش گفت: در این طرح تصمیم بر این است که همه تمرکز بر تعلیم نباشد و به سمت تعلیم همراه با تربیت پیش برویم.

حاجی میرزایی اضافه کرد:آموزش و پرورش در دهه های گذشته با تغییراتی شتاب زده روبرو بود که برای جبران این شتاب زدگی کوشش داریم طرح تحول را سنجیده و پخته تر به اجرا درآوریم.

محسن حاجی میرزایی در این سفر دو روزه قرار است ضمن افتتاح چهار طرح و بازدید از مناطق زلزله زده در اجلاس مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق آذربایجان شرقی، نشست برگزیدگان شهرداران مدارس تبریز، همایش مدیران کل نوسازی، اجلاس معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی استان ها و مراسم رونمایی از کتاب های فرهنگ شهروندی شرکت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31192

به "وزیر آموزش و پرورش: طرح تحول بنیادی آموزش و پرورش سنجیده و پخته تر اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر آموزش و پرورش: طرح تحول بنیادی آموزش و پرورش سنجیده و پخته تر اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید