پیشنهاد استقلال به رحمتی، توقع ما قهرمانی در سال سوم است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فرهاد حمیداوی ظهر امروز در نشست خبری در مشهد با اشاره به اینکه در جذب اصحاب رسانه کوتاهی کردیم، آن ها همواره همراه ما بوده اند، گفت: کسانی که از ما انتقاد کردند، باعث شدند تا در باشگاه فعال تر باشیم و به روزتر عمل کنیم.

پیشنهاد استقلال به رحمتی، توقع ما قهرمانی در سال سوم است

مالک باشگاه شهر خودرو با اشاره به برد پرسپولیس مقابل النصر عربستان، گفت: به یحیی گل محمدی، طرفداران پرسپولیس و تمام ایران تبریک میگویم، پرسپولیس پرچمدار ایران در باشگاه های آسیا است، امیدوارم با قهرمانی افتخاری دیگر کسب گردد.

حمیداوی با بیان اینکه از مسئولین خواستیم فقط یک زمین تمرین به باشگاه بدهند، اظهار کرد: روز اول تعهد دادم اجازه انتقال امتیاز باشگاه به استان دیگر را ندارم و فقط گفتم یک زمین تمرین دهید نه به من بلکه به باشگاه، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و آستان قدس نیز همکاری را لازم را داشته اند، اما واقعیت این است ورزشگاه خالی را 90 میلیون پول می دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای معروف شدن نیامده ام و اگر موفقیتی حاصل گردد این نام باشگاه است که می ماند، اظهار کرد: تاجایی که جان دارم در این شهر می مانم کمی باورش سخت است، اما تا الان نفعی نبرده ام.

مالک باشگاه شهر خودرو با بیان اینکه رحمتی از استقلال هم پیشنهاد سرمربی گری دارد ولی با ما قرارداد سه ساله بسته است، اضافه نمود: توقع ما از رحمتی قهرمانی در سال سوم است.

حمیداوی در ادامه اضافه نمود: دو سال است که در فوتبال مطرح هستیم اگر بزرگتر از من را هم بیاورید، تنها نمی تواند کاری انجام دهد. خراسان 50 ملی پوش به فوتبال داده، رحمتی از شهامت خود استفاده می نماید و به بازیکنان جوان میدان می دهد.

وی با اشاره به اینکه فوتبال یک صنعت است و فدراسیون نباید قانونی بگذارد که نتوان یک بازیکن جذب کرد، ادامه داد: مرادمند با ما قرارداد دارد اما سرتمرین حاضر نمی گردد، چرا که پیشنهاد 12 میلیاردی از تیم های پایتخت دارد. اگر بتوانیم بازیکن می فروشیم، مرادمند را فروختیم که فرشاد فرجی بتواند بازی کند؛ نگاه ما به آینده است، لذا باید به جوانان میدان دهیم.

مالک باشگاه شهر خودرو، اعلام کرد: گلایه من از تیم های دولتی است، هافبکی زرد می پوشیده، 600 میلیون به توافق رسیده اکنون سبز می پوشد و هفت میلیارد قرارداد بسته است.تیم های دولتی کمر ما را شکسته اند، سه باشگاه تراکتور، نساجی و خراسان از جیب شخصی هزینه می نمایند.

حمیداوی ادامه داد: من شخصاً با رحمتی خواهم ماند، همانطور که با سرآسیایی ماندم اما کناره گیری کرد، هرموقع که برگردد عضو باشگاه است.

مالک باشگاه شهر خودرو با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم رو به جلو نگاه کنیم، اما سال جاری قهرمان نخواهیم شد، گفت: ما 43 میلیارد بدهی داشتیم که 85درصد از 43میلیارد را پرداخت کردیم پنجره هم باز است و مسئله ای برای قرارداد نداریم. 6 میلیارد هم از پرسپولیس چک گرفتیم که شکایت کردیم و امیدواریم سریعتر این پول را نقد کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 63131

به "پیشنهاد استقلال به رحمتی، توقع ما قهرمانی در سال سوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد استقلال به رحمتی، توقع ما قهرمانی در سال سوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید