کارت پستال از بلغارستان؛ درمان با گل در سواحل دریای سیاه

به گزارش مهسان بلاگ، به برنامه کارت پستال از بلغارستان خوش آمدید. در این قسمت به ساحل دریای سیاه آمده ایم. اینجا بطور فزاینده ای مقصد گردشگران برای تعطیلات است با بناهای زیبا، سواحل طلایی و چشمه های آب گرم طبیعی.

کارت پستال از بلغارستان؛ درمان با گل در سواحل دریای سیاه

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

امروز به مجموعه استخر ، سونا و آبگرم در سواحل دریای سیاه بلغارستان سری می زنیم.

اینجا در مرکز تفریحی و آبگرم سنت کنستانتین و هلنا، قدیمی ترین مرکز تفریحی ساحلی بلغارستان در دریای سیاه، ما یک درمان خاص محلی را تجربه می کنیم که درمان با حمام گل نام دارد.

بلغارستان پس از ایسلند، در رده دوم چشمه های آب گرم در اروپا است. سواحل دریای سیاه بطور خاص سرشار از آبگرم و آبهای معدنی است که گفته می گردد دارای خواص درمانی زیادی هستند.

لیوبو استامبولیسکی، مدیر فروش و بازاریابی مجموعه سنت کنستانتین و هلنا می گوید: این مکان تاریخی خیلی طولانی دارد که از 112 سال پیش شروع شده است. اینجا نخست، مکان مورد علاقه آخرین تزارهای ما بود. آنها عادت داشتند به ساحل دریا بیایند و از آبگرم اینجا لذت ببرند. از آن موقع ما کوشش نموده ایم که از این مفهوم تاریخی استفاده کنیم و آنرا در یک فضای مدرن ادغام کنیم. اینجا مکان مورد علاقه افرادی است که به دلایل پزشکی و برای بهبود سلامت جسمی و شرایط روانی شان به اینجا می آیند.

در طول سالها، هتل های جدیدی در کنار ساحل ساخته شده اند، بسیاری از آنها انواع درمان ها به وسیله آبگرم و شیک ترین خدمات را ارائه می نمایند.

بلغارستان رویکرد پایدار در زمینه گردشگری را پیش گرفته است تا اطمینان یابد که نسل ها کنونی بتوانند از شگفتی های این منطقه بهره ببرند و البته برای نسل های آینده هم امکان بهره بردن از آنها فراهم گردد.

منبع: یورونیوز
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 90045

به "کارت پستال از بلغارستان؛ درمان با گل در سواحل دریای سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت پستال از بلغارستان؛ درمان با گل در سواحل دریای سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید