17 روش مجذوب کننده برای ست کردن بوت مچی قرمز در استایل

به گزارش مهسان بلاگ، با بوت مچی قرمز چه چیزی بپوشیم؟ بعضی از خانم ها برای استفاده از رنگ قرمز در استایل از رژ لب قرمز استفاده می نمایند، بعضی از روسری قرمز و بعضی دیگر کفش پاشنه بلند قرمز و بعضی به صورت دقیق تر بوت های مچی قرمز را انتخاب می نمایند.

17 روش مجذوب کننده برای ست کردن بوت مچی قرمز در استایل

این کفش ها جزو اکسسوری هایی هستند که اعتماد به نفس را افزایش داده و مناسب زمانی هستند که دوست دارید استایل درخشانی داشته باشید. به صورت مشابه اگر دوست دارید بدون کوشش و افزودن چیز خاصی به استایل بدرخشید به خواندن این مقاله ادامه دهید.

این کفش ها توجه افراد اطراف شما را جلب می نمایند. علاوه بر این همواره می توانید هر استایل رسمی ای را در صورت احتیاج و در صورتی که بدانید چگونه باید از بوت مچی قرمز در استایل خود بهره ببرید ایجاد کنید. در نهایت خودتان را برای تکمیل این استایل آماده سازید.

  • 4 نکته مهم برای ست کردن بوت مچی که باید بدانید

چگونه از بوت قرمز در استایل خود بهره ببرید؟

این مدل و رنگ بوت را با شلواری که پایین آن تا شده است بپوشید؛ بوت مچی خود را با تا کردن شلوار به سمت بالا در معرض نمایش قرار دهید. این کار باعث می گردد بوت ها بیشتر دیده شوند آن ها را ستاره استایلتان می سازد. این کار بعلاوه هنگامی که لبه کوتاه بوتتان روی شلوار نمی افتد بسیار راحت تر هم است.

1. بوت مچی قرمز را با رنگ قرمز بپوشید

اگرچه بوت مچی قرمزتان ممکن است گاهی رنگ غالب استایلتان شوند اما ممکن است به علت اینکه بوت در پایین ترین قسمت استایل واقع شده است خیلی به آن توجه نگردد. بنابراین به منظور متعادل ساختن رنگ ها بهتر است این رنگ قرمز را جای دیگری در استایل خود نیز به کار بگیرید.

به همراه بوت مچی قرمز دامن های ماکسی میدی یا ماکسی بپوشید. با وجود اینکه توصیه می گردد شلوارها را تا کنید اما در رابطه با دامن ها توصیه می گردد بیشتر از مدل های میدی یا ماکسی به همراه این رنگ بوت بهره ببرید. زیرا این کار باعث می گردد بخشی از پا که بین کفش و دامن است تعیین باشد.

با دامن های کوتاه جوراب شلواری بپوشید؛ در نهایت سعی کنید در صورت پوشیدن جوراب شلواری، بوت قرمز را با دامن کوتاه ست کنید.

2. با استفاده از شلوار جین و تیشرت و بوت یک استایل غیررسمی بسازید

در ابتدای کار به شما پیشنهاد می کنیم بوت مچی قرمز رنگ را با یک جفت شلوار رنگ روشن راحت بپوشید. برای تکمیل این استایل یک تیشرت سفید ساده را با یک کیف زنانه ترکیب کنید. البته توجه داشته باشید که کیف دستی در این استایل به صورت تصادفی انتخاب نمی گردد بلکه باید به صورتی انتخاب گردد که با رنگ قرمز روشن ست گردد. این کار یاری می نماید کفش ها را با استایل های غیر رسمی دیگر هم ست کنید.

  • چگونه بوت بلند را استایل کنید تا ظاهری شیک و چشمگیر داشته باشید؟

3. یک کت بلیزر را با بوت مچی خود ست کنید

این استایل با استایل قبلی کمی فرق دارد. این تیپ برای موقعیت های کاری یا فقط هنگامی که هوا کمی بادی است کاربرد دارد. تمام چیزی که احتیاج دارید اضافه کردن یک کت بلیزر به استایل خود است.

اگرچه گزینه اضافه کردن کیف دستی قرمز همچنان وجود دارد اما می توانید روی بافت کت و بافت کیف، بازی کنید. این مساله بعلاوه جلوه کفش های پاشنه بلند قرمز که همواره گزینه مناسبی برای موقعیت های حرفه ای تر هستند را کم می نماید.

4. برای ایجاد استایل غیر رسمی یک تیشرت طرح دار طوسی را با بوت مچی قرمز ست کنید

برای ایجاد مدل دیگری از استایل غیر رسمی با بوت مچی قرمز سعی کنید آن ها را با تیشرت طوسی ست کنید. بهتر است تیشرت طوسی ای که انتخاب می کنید کمی طرح قرمز داشته باشد. این کار به استایلتان بعد می دهد و بوت های قرمز را در استایل غیررسمی خارج از محدوده نشان نمی دهد.

5. بوت مچی قرمز و تاپ قرمز بپوشید

برای ایجاد استایلی مشابه استایل قبل سعی کنید به همراه بوت مچی قرمز یک تاپ قرمز بپوشید. این تیپ اگرچه غیررسمی ترین استایل نیست اما می تواند بر اساس پارچه تاپ مدیریت گردد. اگر به جای تاپ از بافت هم استفاده می کردید همان اثر ساده را خواهید گذاشت.

6. با پوشیدن دامن به همراه بوت مچی قرمز استایل درخشانی ایجاد کنید

در صورتی که در پی چنین استایلی هستید یک ترکیب سفید و مشکی برایتان مناسب و راحت خواهد بود. به این منظور در ابتدا به یک بلوز سفید ساده احتیاج دارید که آن را با یک دامن مشکی ترکیب کنید. سپس بوت مچی قرمز خود را به این استایل اضافه کنید.

7. سه مورد را در استایل خود با رنگ قرمز ست کنید

مشابه یکی از استایل های قبلی به تیشرت طرح داری که عناصر قرمز رنگ روی آن باشد احتیاج دارید. اگرچه بر خلاف مورد قبلی داستان به همین جا ختم نمی گردد و باید عناصر قرمز رنگ دیگری را هم به استایلتان اضافه کنید. حتی اگر این عنصر یک کیف قرمز بزرگ باشد.

  • چگونه انواع شلوار جین را با مدل های مختلف بوت ست کنیم؟

8. یک لباس آستین بلند را با کفش قرمز برای ایجاد استایل روزمره ست کنید

برای ایجاد استایل روزمره که نشان دهد شما به ظاهرتان اهمیت می دهید ست کردن لباس آستین بلند با بوت مچی قرمز برترین گزینه است. به سادگی این کفش ها را به مجموعه کفش هایتان اضافه کنید و یک لباس آستین بلند سفید مانند مانتو یا رویی را با یک جفت شلوار جین تیره و بوت مچی قرمز ست کنید.

9. بوت مچی قرمز را با یک کت چرم ست کنید

بوت های قرمز ترکیب بسیار زیبایی را با کت چرم ایجاد می نمایند و احتیاجی نیست بقیه استایل را لباس های خاصی تشکیل دهند. در عوض سعی کنید استایل را ساده نگه دارید، شلوار جین مورد علاقه خود را پوشیده و هر تیشرتی که مناسب آب و هوا و استایل شخصیتان است را با آن ترکیب کنید.

10. بوت قرمز مچی را با کت چرم طرح دار ست کنید

در صورتی که تمایل دارید استایل ساده اما رسمی ای داشته باشید این مورد انتخاب مناسبی است. کت چرمی را به این منظور انتخاب کنید که طرح های قرمز داشته باشد. در این صورت کاملا با بوتتان ست خواهد شد.

  • 10 نکته که باید هنگام خرید بوت حتما در نظر داشته باشید

11. شلوار جینی که پاچه آن تا شده است را با بوت پاشنه دار قرمز بپوشید

یک گزینه مجذوب کننده برای بوت پاشنه بلند قرمز استفاده از یک مدل پاشنه کوتاه آن است. این مدل به خوبی با شلوارهای جین به ویژه آن هایی که پاچه شان تا می گردد ست می شوند.

یک افزونه مجذوب کننده برای این استایل کیف دستی کوچک مشکی است. به علت اینکه پایه استایلتان ساده است افزودن یک وسیله متفاوت می تواند به راحتی آن را ارتقا دهد.

12. ست کردن تیشرت و شلوار مخمل با کفش پاشنه بلند قرمز

ترکیب شلوار مخمل، با تیشرت و بوت مچی قرمز یکی از مجذوب کننده ترین استایل ها به ویژه برای شب است.

13. ست کردن بوت مچی قرمز با شلوار سفید

یکی ار ترکیب هایی که خیلی مورد توجه قرار نمی گیرد ست کردن بوت مچی قرمز با شلوار سفید است. شلوار سفید تضاد بسیار زیبایی را با رنگ قرمز روشن ایجاد می نماید. افزودن یک تاپ مشکی به این ترکیب هم بر مجذوب کنندهیت آن می افزاید.

14. ترکیب کردن تاپ سفید و کیف دستی سفید با بوت مچی قرمز

روش دیگر ست کردن سفید با قرمز از طریق اکسسوری ها است. تاثیرگذاری آن را پیش از این شرح دادیم و این تضاد باعث می گردد زیبایی رنگ قرمز به خوبی زیبایی اش را نشان دهد. البته در این مورد تضاد لازم از طریق تیشرت و کیف دستی ایجاد می گردد.

15. ست کردن بوت مچی قرمز با تاپ به رنگ خنثی

بوت های مچی قرمز بعلاوه به خوبی با رنگ های خنثی مانند قهوه ای و بژ ست می شوند. بنابراین در صورنی که به استایل کلاسیکی احتیاج دارید حتما این دو رنگ را با هم ست کنید.

  • انواع مدل بوت زنانه را چطور بپوشیم؟

16. یک مانتوی رنگی را با بوت مچی قرمز ست کنید

این یک روش راحت برای افزودن بوت مچی قرمز به استایل است که به سادگی ست شده و استایل کژوال راحتی را به همراه شلوار جین و تیشرت ایجاد می نماید.

پس از ایجاد استایل پایه، مانتو یا رویه ای را پیدا کنید که طرح های رنگی قرمز روی آن وجود داشته باشد. رویه بلند انتخاب مناسبی است زیرا این رنگ را به کفش نزدیک تر می سازد.

17. با بوت مچی قرمز یک استایل تمام مشکی را ست کنید

در نهایت توصیه می کنیم این بوت ها را به روشی ست کنید که رنگشان بدرخشد. یکی از این روش ها استفاده از رنگ های خنثی مانند مشکی، طوسی یا سفید به همراه بوت قرمز است. در این حالت می توانید از یک پیراهن ماکسی بافت مشکی بهره ببرید. برای تاکید بر شیک بودن استایل یک کمربند را به دور لباس خود ببندید.

چگونه از بوت مچی قرمز در استایل خود استفاده کنیم؟

نکات کلی استفاده از بوت مچی قرمز در استایل شامل کوشش برای به کارگیری بیشتر رنگ قرمز در جاهای دیگر استایل به منظور اضافه کردن رنگ روشن است. بعلاوه توصیه می گردد این کفش ها را در یک استایل کژوال اما شیک بپوشید. بنابراین سعی کنید آن ها را با یک تیشرت، کت بلیزر و شلوار جین تا شده برای شروع ست کنید.

با بوت های مچی جیر قرمز چه چیزی بپوشیم؟

بوت های مچی جیر برای همه افراد مناسب هستند چون که می توانید از بافت ها و جنس های مختلف در استایل خود بهره ببرید. بنابراین توصیه می گردد آن ها را با یک یقه اسکی و شال شیک ست کنید.

آیا بوت های قرمز با هر چیزی ست می شوند؟

اگرچه ممکن است بسیاری از افراد بگویند که بوت های قرمز مچی یکی از موارد لازم کمد لباس هستند اما علت این موضوع رنگ روشن آن ها نیست زیرا به سختی با هر لباس دیگری ست می شوند.

اگرچه در صورتی که کمد لباستان به صورت پیش فرض از لباس های خنثی یا کلاسیک مانند قهوه ای، مشکی، طوسی و سفید تشکیل شده باشد راحت تر می توانید بوت های قرمز خود را با لباس هایتان ست کنید. اما اگر فردی باشید که بیشتر لباس های رنگ روشن ماند سبز، نارنجی و… می پوشید ست کردن بوت در استایل برایتان دشوارتر خواهد بود.

منبع: Outfit Trends

منبع: دیجی استایل
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109268

به "17 روش مجذوب کننده برای ست کردن بوت مچی قرمز در استایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 روش مجذوب کننده برای ست کردن بوت مچی قرمز در استایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید