Apex Legends، بتل رویال سازندگان تایتان فال، رسما رونمایی و عرضه شد

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت الکترونیک آرتز هم مثل دیگر رقبای خود در صنعت بازی، اقدام به ساخت و عرضه یک بازی بتل رویال نموده است. همانطور که در قالب شایعه ای شنیده بودیم، بازی جدید Apex Legends دیروز رونمایی و عرضه شد. این بازی توسط استودیوی ریسپاون (Respawn Entertainment) ساخته شده است و در دنیای مجموعه تایتان فال اتفاق می افتد.

Apex Legends، بتل رویال سازندگان تایتان فال، رسما رونمایی و عرضه شد

با این حال، حتی با اینکه بازی Apex Legends در دنیای تایتان فال اتفاق می افتد، خبری از تایتان های این مجموعه نیست. برخلاف تایتان های بزرگ، با تیمی از انسان ها و ربات های مختلف طرف هستیم که هر کدام قدرت های خاص خود را دارند. در واقع استودیوی بلیزارد سعی نموده است تا قهرمان ها و کلاس های مختلف با قدرت های متفاوت را هم به بازی بتل رویال خود اضافه کند.

مثل تمام بازی های بتل رویال، در Apex Legends هم بازی نماینده ها به داخل یک نقشه پرتاب می شوند، به دنبال تجهیزات می روند و سپس کوشش می نمایند تا آخرین بازمانده باشند.

حداکثر تعداد بازی نماینده ها در نقشه Apex Legends برابر با 60 نفر است. می توان به صورت تکی یا در تیم های سه نفره این بازی بتل رویال جدید را تجربه کرد.

طبق گفته سازندگان بازی، به تدریج تعداد شخصیت های بازی در قالب آپدیت های بعدی بازی بیشتر خواهد شد. هم چنین قرار است چالش های روزانه و هفتگی و یک ساختار فصلی هم در Apex Legends وجود داشته باشد.

در ادامه رونمایی از Apex Legends، تهیه نماینده این بازی دریکی دو مصاحبه گفت که آن ها فعلا قصد ساخت تایتان فال 3 را ندارند. طبق گزارش وب سایت کوتاکو، استودیوی ریسپاون مشغول ساخت بازی تایتان فال 3 بوده، ولی الکترونیک آرتز آن را لغو نموده است.

بازی Apex Legends به صورت رایگان عرضه شده است و خریدهای درون بازی هم قرار است فقط به آیتم های ظاهری محدود شوند.

می توانید همین حالا Apex Legends را روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی (از سرویس اوریجین الکترونیک آرتز) دانلود کنید.

در ادامه تریلرها و تصاویر بازی را برای تان قرار داده ایم.

تریلر سینمایی:

تریلر گیم پلی:

منبع: Polygon

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5231

به "Apex Legends، بتل رویال سازندگان تایتان فال، رسما رونمایی و عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Apex Legends، بتل رویال سازندگان تایتان فال، رسما رونمایی و عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید