آیاندا پاتوسی: فولاد عزیز من را بخر!

به گزارش مهسان بلاگ، آیاندا پاتوسی ستاره اهل آفریقای جنوبی فولاد خوزستان امیدور است که قرارداد قرضی اش با این باشگاه دائمی شود.

آیاندا پاتوسی: فولاد عزیز من را بخر!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آیاندا پاتوسی که تجربه یک نیم فصل بسیار خوب و پیروز را در استقلال داشت، پس از جدایی از این تیم و یک دوره ناپیروز در فوتبال امارات، زمستان گذشته به فوتبال کشورمان بازگشت و این بار به فولاد خوزستان پیوست.

او که در حال حاضر با قرارداد قرضی از کیپ تاون سیتی در فولاد بازی می کند، امیدوار است که بتواند قرارداد خود را دائمی کند. در واقع دلیل اصلی جدایی او از استقلال عدم پرداخت بند خرید دائمی او بود ولی ملی پوش آفریقای جنوبی خوشبین است که فولاد بتواند بند جدایی او را فعال کند.

پاتوسی در این رابطه به Far Post گفت: از فوتبال خودم در ایران لذت می برم و دوست دارم در تیمم بهترین بازی ها را انجام دهم. اینجا و در فولاد خوشحالم.

لیگ خلیج فارس ایران نیز به دلیل شیوع کرونا تعطیل است و در حال حاضر مشخص نیست ادامه بازی ها چه زمانی از سرگرفته خواهد شد. فولاد با پاتوسی در رده ششم لیگ قرار گرفته است و امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

پاتوسی در ادامه صحبت هایش گفت: امیدوارم باشگاه فولاد پیشنهادی برای خرید من به کیپ تاون سیتی ارائه دهد اما فعلا منتظر خاتمه کرونا و باز شدن مرزها هستیم. من می خواهم در خارج از آفریقای جنوبی به فوتبالم ادامه دهم. البته که عاشق فوتبال آفریقای جنوبی هستم، اما ترجیح می دهم فعلاً در خارج بازی کنم.

او در لیگ آفریقای جنوبی سابقه زدن 32 گل را دارد ولی می خواهد در فوتبال ایران به کار ادامه دهد. آیاندا پاتوسی سابقه 12 بازی ملی را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 30 خرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46224

به "آیاندا پاتوسی: فولاد عزیز من را بخر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیاندا پاتوسی: فولاد عزیز من را بخر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید