تدوین و تکمیل نظام موضوعات پژوهشی با همکاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش مهسان بلاگ، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین و تکمیل نظام موضوعات پژوهشی با همکاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در مراکز استان اطلاع داد.

تدوین و تکمیل نظام موضوعات پژوهشی با همکاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمائی با اشاره به ملاقات کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی با دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به منظور همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با مؤسسات و مراکز پژوهشی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: در دستورالعمل ابلاغی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی نسبت به تدوین عناوینی از نظام موضوعات کشاورزی مورد احتیاج بخش اجرایی کشور متناسب با ویژگی های اقلیمی و جغرافیایی و همچنین توانمندی های علمی موجود در استان تاکید شده و به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان در این مورد ماموریت داده شده است.

وی اضافه کرد: به همین منظور واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در مراکز استان باید با یکی از مؤسسات پژوهشی، پژوهشگاه، پژوهشکده یا مراکز تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی هماهنگی به عمل آورده و نسبت به تدوین نظام موضوعات پژوهشی اقدام نمایند.

علمایی خاطر نشان کرد: نخستین عنوان از نظام موضوعات کشاورزی و منابع طبیعی توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و در واحد ورامین با همکاری مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی وزارت جهاد کشاورزی با موضوع کاهش ضایعات محصولات کشاورزی تدوین و چاپ شده و در سامانه پژوهشیار هم اکنون قابل بهره برداری است و مجریان طرح باز مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه جوابگوی سؤالات احتمالی خواهند بود.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید نمود: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در مراکز استان برای اجرای سایر نظام موضوعات در حوزه های علوم پایه و مهندسی که در حال حاضر در سامانه پژوهشیار تعریف شده اهتمام لازم را به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 62048

به "تدوین و تکمیل نظام موضوعات پژوهشی با همکاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین و تکمیل نظام موضوعات پژوهشی با همکاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید