تعمیر یخچال در محل

به گزارش مهسان بلاگ، امروزه یکی از مهم ترین وسایل در منزل، یخچال فریزر و یا ساید بای ساید می باشد و زندگی بدون آنریال تقریباً غیرممکن شده است. در بازار امروز و با نوسانات قیمت نیز نمی توان به راحتی یخچال فریزر خود رت تعویض کرد. بنابراین در هنگام خرابی یخچال فریزر باید آن را تعمیر کنیم.

تعمیر یخچال در محل

اما بیشتر یخچال فریزر های امروزی دارای بخش های مختلفی بوده و تعمیر آن احتیاج به دانش و تخصص بالا و همچنین ابزار و لوازم تخصصی دارد.

مرکز ریک سرویس با بیش از 25 سال تجربه در تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب در خدمت شما عزیزان می باشد.

همچنین گفتنی است که تمام تعمیرات یخچال توسط تکنسین متخصص ریک سرویس، در محل شما اجرا شده و دارای 1 سال ضمانت کتبی می باشد.

تعمیر یخچال سامسونگ در محل

یخچال فریزر ها و ساید بای ساید های سامسونگ در ایران محبوبیت بالایی دارد و افراد زیادی از آن استفاده می نمایند. این یخچال فریزر ها معمولاً دارای کیفیت و طول عمر بالا بوده و حدوداً 10 سال بدون هیچ مسئله ای کار می نماید.

بنابراین اگر پس از این مدت، متوجه بروز ایرادات کوچک و عظیم در یخچال فریزر سامسونگ خود شدید، اصلاً نگران نباشید!

مرکز ریک سرویس با بهره گیری از تکنسین حرفه ای و دوره دیده، در خدمت شما عزیزان می باشد و تعمیر یخچال سامسونگ شما را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

شما می توانید در وبسایت ریک سرویس که آدرس آن در انتهای مقاله ذکر شده است، آموزش های متنوعی را مشاهده کنید و با استفاده از این آموزش ها، ایرادات جزئی و کوچک یخچال را خودتان در منزلتان، برطرف کنید. همچنین می توانید با استفاده از این آموزش ها از خرابی برد یخچال یا خرابی موتور یخچال آگاه شوید و در صورت احتیاج با مرکز ریک سرویس تماس بگیرید تا تکنسین تعمیرکار را برای تعمیر و برطرف مشکل یخچال به محل شما اعزام کند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل

یخچال فریزر ها و ساید بای ساید های GE از آن دسته از یخچال فریزر هایی است که تعمیر آن احتیاج به دانش و تخصص بالایی دارد. این یخچال فریزر ها ساخت امریکا بوده و دارای طول عمر بالایی هستند، اما همانطور که می دانید با توجه به تحریم ها، قطعات مربوط به این یخچال فریزر ها کمی سخت تر در بازار ایران یافت می گردد.

مرکز ریک سرویس دارای بیش از 25 سال تجربه در امر تعمیر یخچال جنرال الکتریک می باشد و در طول این مدت، به انواع یخچال فریزر های GE مسلط شده و می تواند با بهترین کیفیت آن را تعمیر کند.

همچنین همانطور که بالاتر نیز گفتیم، تمام تعمیرات در ریک سرویس دارای 1 سال گارانتی می باشد و تمام قطعات مورد استفاده در این مرکز 100% اورجینال می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت تعمیر یخچال GE را به ریک سرویس بسپارید.

تعویض موتور یخچال در محل

موتور یا همان کمپرسور در تمام یخچال فریزر ها به یک صورت کار می نماید و وظیفه کمپرسور در یخچال ، فراوری سرما می باشد. طرز کار کمپرسور یخچال به این صور است که گاز مایع را فشرده می نماید و با فشرده سازی گاز مایع آن را به حالت گاز تبدیل می نماید و این گاز فراوری شده، خنک می باشد و در یخچال و فریزر جریان پیدا میکند.

پس در نتیجه اگر کمپرسور در یخچال خراب شده باشد یخچال نمی تواند سرمای مورد احتیاج در بخش یخچال و بخش فریزر را فراوری کند و به سرعت مواد غذایی در آن فاسد می گردد.

در بسیاری از مواقع موتور یخچال زمانی که خراب می گردد، قابل تعمیر نیست و باید حتماً آن را تعویض کنیم.

شما می توانید در لینک : قیمت موتور یخچال قیمت های روز انواع کمپرسور یخچال را مشاهده کنید. همچنین می توانید طبق آموزش هایی که در وبسایت ریک سرویس قرار داده شده است از خرابی کمپرسور یخچال مطمئن شوید و در صورت احتیاج به تعمیر آن، با یکی از شماره های ریک سرویس تماس بگیرید.

تمام مراحل تعویض موتور یخچال در محل شما انجام می گردد و کمپرسور مورد استفاده در ریک سرویس 100% اورجینال می باشد.

چرا ریک سرویس؟

مراکز زیادی در زمینه تعمیر یخچال فریزر فعالیت می نمایند، بنابراین ممکن است دوست داشته باشید تا بعضی از ویژگی های ریک سرویس را بدانید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید که برای تعمیر یخچال فریزر با کجا تماس بگیرید…

  • ریک سرویس تمام تعمیرات خود را 1 سال گارانتی می نماید و می توان با خیال را حت تعمیر یخچال خود را به آنها بسپارید.
  • تعمیرات در مان و مکان دلخواه شما و بدون احتیاج به جابجایی یخچال انجام می گردد.
  • در بیشتر نقاط تهران، تعمیر یخچال در کمتر از 1 ساعت و قبل از اینکه سرمای داخل یخچال از بین برود، انجام می گردد.
  • هزینه تعمیرات در ریک سرویس پایین است.
  • ریک سرویس دارای بیش از 25 سال تجربه در تعمیر انولع یخچال فریزر بوده و مسلط به تعمیر انواع یخچال و ساید بای ساید می باشد.
  • پشتیبانی ریک سرویس همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب جوابگوی شما عزیزان می باشد.
  • شما می توانید تمام مراحل تعمیرات را نظارت کنید.
  • و…

تماس با ریک سرویس

چنانچه احتیاج به تعمیر یخچال داشتید، می توانید همه روزه حتی روز های تعطیل، از ساعت 8 صبح الی 12 شب با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن، تگنسین تعمیرکار را به محل شما اعزام کنیم.

آدرس :

تهران، دریاچه چیتگر، بلوار کوهک، مجتمع تجاری طوبی، طبقه 2، راهرو G، واحد 414

تلفن ها :

  • 021-44765365
  • 021-44362819
  • 0912-5835465

وبسایت :

  • www.RikService.com

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: اتاق
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 65247

به "تعمیر یخچال در محل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر یخچال در محل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید