دوره آموزش زبان فارسی برای ایتالیایی ها

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: سی و سومین دوره آموزش زبان فارسی با حضور 30 علاقه مند و فراگیرا زبان فارسی به همت رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا شروع شد.

دوره آموزش زبان فارسی برای ایتالیایی ها

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در مراسم که 20 مهرماه به عنوان افتتاحیه این دوره در محل رایزنی فرهنگی کشور برگزار گردید، قربانعلی پورمرجان رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت زبان فارسی و تاریخ آن، شناخت زبان فارسی را از ضرورت های شناخت ادبیات و تمدن غنی ایرانی اسلامی دانست.

وی ادامه داد: فارسی از نظر شمار و تنوع ضرب المثل ها جزء سه زبان اول دنیا است. دامنه واژگان و تنوع واژه ها در فارسی بسیار بزرگ و پرمایه است و یکی از غنی ترین زبان های دنیا از نظر واژه ها و دایره لغات بشمار می آید. در کمتر زبانی فرهنگ لغاتی چون دهخدا (در 18 جلد) و یا فرهنگ مشخص (در 6 جلد) دیده می گردد.

سی و سومین دوره زبان فارسی با حضور بیانکا ماریا فیلیپینی استاد زبان فارسی دانشگاه ویتربو تشکیل شد. این فیلیپینی فارغ التحصیل رشته زبان فارسی در مقطع دکترا از دانشگاه شرق شناسی ناپل و در حال حاضر به عنوان مدرس زبان فارسی در دانشگاه ویتربو مشغول به تدریس است.

دوره آموزش زبان فارسی روزهای شنبه هر هفته برای سه گروه تشکیل می گردد. مدت زمان این دوره 54 ساعت و زمان اختصاصی هر مقطع، 18 ساعت است که در 12 جلسه یک و نیم ساعتی تشکیل می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14066

به "دوره آموزش زبان فارسی برای ایتالیایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزش زبان فارسی برای ایتالیایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید