روانپزشکان آمریکایی علیه سلامت روانی ترامپ در کنگره شهادت می دهند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، هفته آینده گروهی از روانپزشکان آمریکایی قرار است در خلال فرایند استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا شهادت دهند.

روانپزشکان آمریکایی علیه سلامت روانی ترامپ در کنگره شهادت می دهند

گفته شده این گروه از روانپزشکان قرار است تا درباره سلامت عقلی ترامپ شهادت دهند و اعلام کنند که وضعیت سلامت عقلی او برای انجام کارهای مربوط به ریاست جمهوری نامناسب و خطرناک است.

یک روانپزشک دانشگاه ییل در این ارتباط گفته است که بررسی جوانب سلامت روانی رئیس جمهور آمریکا در جریان فرایند استیضاح او بسیار ضروری و حیاتی است، چون طی دو سال و نیم گذشته در مورد بی ثباتی روانی رئیس جمهور آمریکا بسیار نگران بوده ایم و تقریبا همه آن چه قبلا گفتیم، درست از آب درآمده است.

این گروه از روانپزشکان، اظهارات و شهادت خود را علیه ترامپ، با توجه به جوانب ظاهری، توئیت ها، مصاحبه ها و همچنین گزارش 448 صفحه ای رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده دخالت انتخاباتی روسیه اعلام خواهند کرد و نتیجه گرفته اند که ترامپ فاقد حداقل های روانی لازم برای انجام وظایف ریاست جمهوری است.

مجلس کنندگان آمریکا کمتر از ده روز پیش با تصویب روند استیضاح دونالد ترامپ امکان تحقیقات برای استیضاح رئیس جمهور آمریکا را میسر ساخت.

این قطعنامه با 232 رأی موافق مقابل 196 رأی مخالف به تصویب رسید.

روند تحقیقات مجلس کنندگان در مورد این که آیا رئیس جمهوری باید استیضاح گردد یا نه، به مکالمه تلفنی ترامپ با ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین باز می گردد.

در جریان آن مکالمه دونالد ترامپ از همتای اوکراینی خود خواسته بود تا لطفی بکند و در مورد جوبایدن، از نامزدهای اصلی حزب دموکرات برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 2020، و پسرش، که عضو هیئت مدیره یک شرکت نفت و گاز در اوکراین بود، تحقیق کند و اعطای یک کمک نظامی 400 میلیون دلاری آمریکا به اوکراین را منوط به انجام تحقیق مورد نظر خود کرده بود.

با این حال در واکنش به روند استیضاح، دونالد ترامپ تحقیقات را قلابی توصیف کرده و بارها تاکید کرده هیچ عمل نادرست و خلافی از او سرنزده است.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25915

به "روانپزشکان آمریکایی علیه سلامت روانی ترامپ در کنگره شهادت می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روانپزشکان آمریکایی علیه سلامت روانی ترامپ در کنگره شهادت می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید