سعادتمند: بابت اتقاقات مربوط به دیاباته و میلیچ عذرخواهی می کنم، مجیدی جزو شناسنامه استقلال است

به گزارش مهسان بلاگ، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی جزو شناسنامه باشگاه استقلال است و از او حمایت خواهیم کرد.

سعادتمند: بابت اتقاقات مربوط به دیاباته و میلیچ عذرخواهی می کنم، مجیدی جزو شناسنامه استقلال است

به گزارش خبرنگاران احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با اشاره به گزارش عملکرد باشگاه گفت: طبق وعده ای که داده بودم هر ماه می خواهم گزارش عملکرد یک ماهه خودمان را بدهم، چون بر این باورم باید با هواداران که پشتوانه های اصلی باشگاه هستند رو راست باشیم و واقعیت ها را به سمع و نظرشان برسانیم. بنابراین گزارش عملکرد خودمان از 16 فروردین تا 15 اردیبهشت را می گویم.

وی اضافه نمود: بحث اول قراردادهای اسپانسرینگ است. در سنوات گذاشته شرکت های مختلف در قالب اسپانسر و کارگزار قرارداد بسته اند که با آنها جلسات مختلفی داشتیم. بعضی همکاری کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم، اما شرکت هایی نیز به نوعی سو استفاده نموده اند که نفع و آورده ای برای باشگاه نداشتند. با آنها هم در حال گفت وگو هستیم و کوشش می کنیم به همکاری برسیم. در غیر این صورت از حقوق و منافع باشگاه کوتاه نمی آییم. بر این اعتقادمان پایدار هستیم و در مورد این شرکت ها گزارش خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: یکی از موارد مورد احتیاج، اتحاد، همدلی و دوستی است. اگر من به عنوان مدیرعامل، هیئت مدیره، آموزشگاه، بازیکنان و سرمربی تیم و در کنار آن حمایت هواداران، پیشکسوتان و حتی رسانه ها را داشته باشیم قطعا به سمت پیروزیت و جام های عظیم می رویم.

سعادتمند مطرح کرد: اخیرا دیدم مباحثی درباره دیدار من و فرهاد مجیدی مطرح شده است، در صورتی که سرمربی تیم مدتی در خارج از کشور و قرنطینه کشور امارات بود، پس از اینکه به ایران بازگشت با هماهنگی من احتیاج بود که به منزل پدری شان که روح شان شاد باشد، برود. بنده هم پند روزی به دلیل بحث اسپانسر و قراردادها گرفتار بودم، اما امروز در مجموعه انقلاب و در فضای صمیمی و محبت آمیز دیدار کردیم. هر دو انتظارات مان را گفتیم که در چارچوب پروتکل های بین المللی بود. نگاه های من و مجیدی نزدیک به هم است و می توانیم قدم های خوبی برای پیروزیت در داخل زمین برداریم.

سعادتمند با تاکید بر حمایت از سرمربی استقلال توضیح داد: مجیدی یکی از شناسنامه های استقلال است و بنده از او حمایت می کنم. با برطرف موانع و اینکه ار کسب کار خودش را انجام دهد، می توانیم پیروز باشیم. هواداران دل نگران نباشند و بدانند همه یک تیم هستیم.

وی ادامه داد: هواداران می دانند یکی از دغدغه های بازیکنان و مربیان در سنوات گذشته نبود زمین تمرین مناسب بود و اینکه نمی توانستند به اجرای کیفی تمرینات بپردازند. خوشبختانه دو چمن مناسب و استاندارد را فراهم کردیم که یکی از آنها مجموعه انقلاب با داشتن رختکن، دفتر کادر فنی و پزشکی است.

سعادتمند اضافه نمود: امروز خودم در این مجموعه حضور داشتم و نواقصی را دیدم و دستور برطرف نواقص را دادم. با شرکتی برای حفظ، ترمیم و بازسازی چمن قرارداد بستیم. زمین شماره دوی آزادی نیز به صورت انحصاری در اختیار استقلال قرار گرفته است. البته باید به سمت تجهیز کمپ استقلال و چمن آن برویم، خودم طرحی دارم که ماه آینده به یاری هواداران رونمایی خواهیم کرد. بنابراین، دو چمن انحصاری در اختیار استقلال است که تنها این تیم می تواند آنجا تمرین کند. سالن بدنسازی و استخر مجموعه انقلاب را برای تیم آماده نموده ایم تا در طول فصل دغدغه ای نداشته باشند. پیمانکار چمن نیز تعهد داده است تا چمن را آماده نگه دارد. این امکانات می تواند دغدغه های مربی آن را کم کند تا با فراغ خاطر بازیکنان تمرین نمایند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به شرایط استادیوم مرغوبکار مطرح کرد: با یک تیم حقوقی به شدت پیگیر اضافه شدن مجموعه مرغوبکار به باشگاه استقلال بودیم که در این میان باید از وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم. با گل محمدی مدیرکل ورزش استان تهران مکاتبه نموده ایم و چون این مجموعه مصوبه هئیت وزیران است، برای واگذاری قطعی آن به استقلال اقدام نموده ایم تا بتوانیم اجرایی شدن آن را به صورت رسمی و قانونی اعلام کنیم. این استادیوم عظیم متاسفانه حال و روز خوبی ندارد و امکانات آن احتیاج به بازسازی و تعمیر اساسی دارد تا بتوانیم به دارایی های استقلال اضافه کنیم و به ما یاری کند تا وارد بورس شویم. امیدوارم در ماه بعدی بتوانیم خبر قطعی واگذاری این مجموعه را بدهیم.

سعادتمند در مورد بحث حفظ شیخ دیاباته و هروویه میلیچ دو بازیکن خارجی استقلال گفت: یکی از مسائل مهم برای هواداران و حتی خود باشگاه حفظ دیاباته و میلیچ است. شخصا به این دو بازیکن ارادت دارم، چون دیدم بر خلاف کسانی که اصرار دارند قراردادشان فسخ گردد، پایبند به قرارداد و اصول حرفه ای فوتبال هستند و دوست دارند زودتر تمرینات شروع گردد تا در کنار تیم و هواداران باشند. ما دیاباته و میلیچ را حفظ خواهیم کرد. در کوشش هستیم با دوستانم مطالبات این دو عزیز را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به ارسال فیش های جعلی یک طرفدار خارج نشین برای پرداخت بخشی از مطالبات این دو بازیکن گفت: یکی از عزیزان در خارج از کشور ابراز تمایل کرد و گفت قادر به پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ است و از او تشکر کردیم. اعتقاد داریم باید باب گفت وگو با هواداران استقلال در خارج از کشور باز گردد، اما متاسفانه اقدام مثبتی از این طرفدار ندیدیم. فیش های واریزی را به معاون وقت باشگاه دادم تا از وکلای میلیچ و دیاباته استعلام بگیرد که استعلام منفی بود.

سعادتمند گفت: فیش ها را باشگاه حواله ننموده بود که جعلی باشد. فیش ها به ایمیل باشگاه ارسال شد و از وکلای میلیچ و دیاباته برای صحت و سقم آن استعلام گرفتیم. امیدوارم فتح بابی برای عزیزان در خارج از کشور باشد، به خصوص هواداران دو آتشه که خیلی از آنها راست گفتار بوده و در آینده نزدیک یاری خواهند کرد. از هواداران پوزش می خواهم و امیدوارم حرف و عمل مان در راستای یاری به استقلال یکی بوده و بر اساس راستی آزمایی حرف و سند را بپذیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه به مطالبات لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی پیشین تیم فوتبال استقلال اشاره نمود و گفت: بحث بعدی ما زحمات و جانفشانی های پادوانی است. او بک یار اصلی برای استقلال بوده و سلامتش را به خاطر این تیم به خطر انداخت و نقص عضو دارد. او را میهمان و ارتش خود می دانیم که مجروح شده است. امروز ایمیلی به او ارسال کردایم و گفتیم شماره حساب بدهد و منتظر پاسخش هستیم. مکاتباتی با فدراسیون فوتبال و فیفا انجام داده ایم تا با دریافت شماره حساب از پادوانی، مطالبات ورزشکار خوب مان را به وسیله فیفا پرداخت کنیم. اقدامات اولیه انجام شده است و کوشش می کنیم از شرمندگی پادوانی در بیاییم. اینجا اعلام می کنم که رسما از پادوانی دعوت می کنیم که به ایران بیاید تا در مراسم خوبی از او تجلیل نموده و طی حکمی او را عضو افتخاری و دائم استقلال کنیم.

سعادتمند توضیح داد: به دلیل تحریم ها و شیوع ویروس کرونا در حالت عادی نیستیم. خوشبختانه با همکاری دوستان مطالبات بچه های خوب تیم شامل بازیکنان، کادر فنی، پزشکی و سرپرستی را پرداخت کردیم. عزیزان شب عید دست خالی رفتند و به آنها حق می دهم. با ابن حال پیروز شدیم حق و حقوق بچه ها را بدهیم و هیچ منتی هم نیست چون باید پرداخت می شد. با 7,8 روز تاخیر به خاطر مسائل بانکی و دیگر مسائل پرداخت کردیم و خوشحالم در کنار از یک ماه حضورمان در استقلال پرداختی داشتیم. تیم های پایه نیز از ابتدای فصل یک درصد دریافتی نداشتند و فردا صبح اولین اقدام ما پرداخت قسمت اعظمی از مطالبات آنها خواهد بود.

وی گفت: برای اینکه مکتب استقلال گسترش یابد، باید به تیم های پایه نگاه کرد. اگر بازیکنان عظیمسال 50 درصد گرفته اند، باید تیم های پایه نیز این مقدار را گرفته باشند. پس از انتها کرونا اولین حضورم در تیم های پایه خواهد بود و از این تاریخ نگاه مان عمیق تر است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47834

به "سعادتمند: بابت اتقاقات مربوط به دیاباته و میلیچ عذرخواهی می کنم، مجیدی جزو شناسنامه استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: بابت اتقاقات مربوط به دیاباته و میلیچ عذرخواهی می کنم، مجیدی جزو شناسنامه استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید