شریفات: قسمت نبود به فولاد بروم، در اراک خیلی به من خوش می گذرد

به گزارش مهسان بلاگ، وینگر تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد، رسول خطیبی و مسئولان این باشگاه اراکی با رفتن او به فولاد خوزستان مخالفت کردند.

شریفات: قسمت نبود به فولاد بروم، در اراک خیلی به من خوش می گذرد

اسماعیل شریفات در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره منتفی شدن حضورش در فولاد خوزستان گفت: همواره گفته ام که فولاد خانه اصلی من است، چون هشت سال در این تیم حضور داشتم. باید از مجموعه فولاد بابت پیشنهادشان تشکر کنم و در نهایت قسمت نبود به این تیم بروم، چرا که رسول خطیبی و مسئولان باشگاه مخالف جدایی من بودند.

بازیکن باتجربه تیم فوتبال آلومینیوم در ادامه خاطر نشان کرد: آلومینیوم و اراک هم خانه دوم من هستند و در این شهر خیلی به من خوش می گذرد. من روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و خطیبی هم نقش مهمی در پیشرفت من داشت. امیدوارم در بازی های بعد بتوانم بیشتر گل بزنم و بیشتر پاس گل بدهم تا بازیکنی مؤثرتر برای تیمم باشم.

وی در خصوص آخرین شرایط تیم آلومینیوم نیز توضیح داد: در تهران اردوی خیلی خوبی را برگزار کردیم و شرایط خوبی داریم. البته باخت به پدیده در بازی محبت آمیز باید برای ما یک تلنگر بزرگ باشد تا بدانیم در ادامه لیگ کار بسیار سختی داریم، چون همه تیم ها خودشان را تقویت کرد ه اند و امتیاز گرفتن قطعاً سخت تر خواهد شد. ما باید با تمرکز بالا بازی ها را ادامه دهیم تا مثل نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109125

به "شریفات: قسمت نبود به فولاد بروم، در اراک خیلی به من خوش می گذرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفات: قسمت نبود به فولاد بروم، در اراک خیلی به من خوش می گذرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید