عیسی زاده: حمایت پرسپولیس و استقلال را داشتیم کارمان به روز آخر نمی کشید، روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت تاکید نمود: اگر مثل پرسپولیس و استقلال از این باشگاه هم حمایت می شد برای پرداخت بدهی کارمان به روز آخر کشیده نمی شد.

عیسی زاده: حمایت پرسپولیس و استقلال را داشتیم کارمان به روز آخر نمی کشید، روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم

علی عیسی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد باز شدن پنجره جابجایی این باشگاه گفت: ما از روز اول آبان که برای باز شدن پنجره جابجایی باشگاه آغاز به کار کردیم واقعا روزهای خیلی سخت و مرگباری را پشت سر گذاشتیم. کشور ما در لیست سیاه قرار گرفته است و نمی توانیم حتی یک ریال هم منتقل کنیم.

وی ادامه داد: ما در این مدت در چندین جبهه کار کردیم و از چند جهت کوشش کردیم و استرس داشتیم تا بتوانیم پول را به حساب طلب کارها منتقل کنیم. در این مدت کسی از ما حمایت نکرد و فقط اعضای هیئت مدیره و پالایشگاه نفت آبادان کوشش کردن تا مشکل باشگاه حل گردد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اضافه نمود: ما را مثل پرسپولیس و استقلال ندیدند که برای پرداخت بدهی هایشان همه از آنها حمایت می نمایند، وزارت ورزش و تمام سفارتخانه های مرتبط یاری کردند تا بدهی های سرخابی های پایتخت پرداخت گردد. اگر از صنعت نفت هم مثل پرسپولیس و استقلال حمایت می شد کار ما به روز آخر کشیده نمی شد.

عیسی زاده اعلام نمود: کسانی که در این مدت به ما یاری کردند علاوه بر کوشش اعضای هیئت مدیره یکسری از دوستان و شرکت های مرتبط و همکار با پالایشگاه نفت آبادان به ما یاری کردند. من یک تشکر ویژه از این عزیزان دارم که در این چند روز اخیر واقعا زحمت کشیدند.

وی توضیح داد: مشکل بزرگی که ما داشتیم این بود که پول را باید به حساب شخص واریز می کردیم، اگر به حساب شرکت یا ارگان و تولیدنماینده ای می خواستیم انتقال دهیم کار راحت تری داشتیم. ما چون تحریم هستیم مبلغ انتقالی بیش از 5 هزار دلار را همه برای انتقال آن حساس می شوند و برای انتقال پول هفت خوان را باید پشت سر می گذاشتیم. پول های ما برای انتقال به بانک های خارجی از خزانه داری آمریکا می گذرد تا به حساب های اشخاص منتقل گردد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان نمود: ما قبل از آغاز هفته اول لیگ پول ها را به حساب ها منتقل کردیم ولی 8 روز طول کشید تا پول های ما به حساب ها بنشیند. خداراشکر یکی از دوستان که در خارج از کشور هست یاری زیادی به ما کرد و با وکیل های طلب کاران ما و فیفا صحبت کرد تا مشکل حل گردد.

عیسی زاده در سرانجام گفت: ما شب گذشته تا آخرین لحظه کار ثبت قرارداد بازیکنان جدیدمان را انجام دادیم و با کوشش کادرفنی و بازیکنان سعی می کنیم بازی های خوبی در ادامه مسابقات لیگ انجام دهیم تا دل طرفداران صنعت نفت را شاد کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 68893

به "عیسی زاده: حمایت پرسپولیس و استقلال را داشتیم کارمان به روز آخر نمی کشید، روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسی زاده: حمایت پرسپولیس و استقلال را داشتیم کارمان به روز آخر نمی کشید، روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید