نخست وزیر اسپانیا: راه طولانی برای غلبه بر ویروس کرونا داریم

به گزارش مهسان بلاگ، نخست وزیر اسپانیا یکشنبه شب با هشدار به شهروندان کشورش گفت، در مصاف با ویروس کرونا و پیروزی بر آن فاصله داریم.

نخست وزیر اسپانیا: راه طولانی برای غلبه بر ویروس کرونا داریم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نخست وزیر اسپانیا یکشنبه شب با هشدار گفت که کشورش راه طولانی در نبرد با ویروس کرونای جدید دارد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا با هشدار در این باره گفت: ما هنوز با پیروزی فاصله داریم و پیروزی زمانی است که زندگی به حالت عادی بازگردد. ما همه مایل به بازگشت به خیابانها هستیم. اما آرزوی ما پیروزی بزرگتر در این نبرد است.

دولت اسپانیا از انتهای ماه مارس (اسفند) قوانین اضطراری در این کشور اعمال کرد وتمام فعالیتهای غیر ضرورری را متوقف کرد، اما احتمال لغو بعضی محدودیتها وجود دارد و این موجب انتقادهایی شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نخست وزیر اسپانیا همچنین هشدار داد که کشورش هنوز وارد مرحله دوم نبرد با کرونا نیز نشده است. وی گفت: بهداشت همیشه در راس اولویتهاست.

وزیر امور گردشگری این کشور هم از تداوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی حتی در سواحل این کشور اطلاع داد.

بر اساس آخرین داده های وبگاه مرجع ولد میترز در اسپانیا 166019 نفر به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و از این بین 16972 نفر جان باخته اند.

نمایندگان مجلس اسپانیا در روزهای گذشته نخست وزیر این کشور را به کوتاهی در کنترل شیوع ویروس کرونا و ارائه آمار غلط از شمار قربانیان متهم کردند.

پابلو کاسادو رهبر حزب پاپیولار اسپانیا در جلسه مجلس با انتقاد از نخست وزیر این کشور گفت: در اولین رأی گیری برای تمدید شرایط اضطراری گفتم شما تنها نیستید، در دومین تمدید گفتم اوضاع خوب نیست و امروز باید بگویم این راهش نیست. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 15 خرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44350

به "نخست وزیر اسپانیا: راه طولانی برای غلبه بر ویروس کرونا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر اسپانیا: راه طولانی برای غلبه بر ویروس کرونا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید